Hallo
Weet iemand toevallig hoe je een VLoeiend effect krijgt bij Windows Vista Premium heb je dat het naar je toe komt
het ventster bestaat dat ook voor XP
Alvast Bedankt
NFS Carbon
20 oktober 2007 17:42
unknown
wat bedoel je precies.
flip 3D?
[offtopic]let even op je zinsopbouw & uitleg. Je kunt nu nouwlijks begrijpen wat er staat![/offtopic]
20 oktober 2007 17:45
unltd
Je bedoelt dat het scherm vervagend tevoorschijn komt ?
Nee als je bijv Deze Computer opent komt het met een beplaalde maniet naar je toe en zo gaat het ook weer weg
20 oktober 2007 17:46
unltd
[quote=90140]
20 oktober 2007 17:46
nfscarbon
Nee dat bedoel ik niet hoe het naar je toe komt als het zich opent
20 oktober 2007 17:47
unltd
Wel de website en preview eens goed bekeken ?
20 oktober 2007 17:49
arjan_sa
Bedoel je:
Wanneer je het opent, dan komt het vervaagd van achteren naar voren in het beeld Net als windows Vista??
Dat heeft vista met: dwm.exe
XP heeft dat niet... Dus je hebt Unltd's programmatje nodig...
20 oktober 2007 18:07
erwin_w
Het programma wat Unltd aangaf en daarbij verwijst naar de site heeft dit dus.
Kijk maar eens hier wat op de site staat vermeld, moet helemaal helder zijn lijkt mij.
Features:
* True, alpha blended shadows under windows
* Ability to morph windows when minimizing and maximizing
* Several different morphing effects available.
* A set of window opening and closing animations
* Ability to have large icons on the desktop while having normal sized icons everywhere else
* Wide range of semi-transparency options such as making windows, the start bar, menus, and more semi-transparent
* Various special effects for Windows desktop icons and their labels
* A set of special effects for menus when opened and closed
* User defined size for windows to maximize to.
* Able to add more transition special effects and shadows created by users
* and more!
20 oktober 2007 18:12
gtaxmike
Ik denk dat je bedoelt met 'dat het naar je toe komt' als je dubbelklikt op bijvoorbeeld een snelkoppeling of een map dat je dan een soort van verdubbelings effect ziet o.i.d.
Zo een optie heb je namelijk ook met Vista Inspirat 2 ([url]http://www.tweakwindows.nl/index.php?p=tools&id=715[/url])
20 oktober 2007 18:23
nfscarbon
Nee Wie heeft hier Windows Vista Premium of ULtimate
21 oktober 2007 10:59
frank
Uit je eerste bericht begrijp ik niet precies wat je bedoelt. Heb je Vista en ben je op zoek naar een bepaalde instelling die je in XP wel had. Of bedoel je het omgekeerd?
Waarschijnlijk zul je "vensteranimaties bij minimaliseren en maximaliseren" bedoelen.
In Vista kom je daar op de volgende manier:
Start-Configuratiescherm (klassieke weergave)-systeem-geavanceerde systeeminstellingen-bij prestaties op instellingen klikken.
Onder aangepast moet je dan een vinkje zetten bij "vensteranimaties bij minimaliseren en maximaliseren".
21 oktober 2007 11:21
mitashi
Ik snap het denk ik ...
Rechtermuisknop op bureaublad > Aan persoonlijke voorkeur aanpasse > Kleur en vormgeving van vensters > En dan Aero kiezen ;)
21 oktober 2007 16:43
sjz
Hij werkt met XP, dus dat gaat allebei niet werken Frank en Mitashi. @ TS: gebruik nu eens dat tooltje, daarmee kun je die animatie zo instellen.
En als dat niet hetgeen is dat je zoekt, pas de regels dan toe d.m.v. het ons beter uit te leggen opdat we je begrijpen.