Ik zou graag voor mijn verjaardag (binnen enkele maanden) een nieuwe gsm kopen.
Ik loop nog rodn met een Nokia 3210 ,ja, een nokia 3210.
Of ik dat belachelijk vind? tuurlijk.
Aangezien ik al een tijdje spaar voor een laptop, heb ik nog geen nieuwe gsm kunnen kopen.
Maar nu moet het er toch eens van komen.
Nu, ik zou graag een mooie gsm willen hebben. Nu, ik weet niet echt welke gsm ik zou kiezen.
En daarom zou ik eens willen vragen wat jullie van goede gsms willen.
Ik ben ook nogal een favoriet van die kleptoestellen , maar aangezien de meeste gsm's nu uitschuivers zijn, heb ik er ook geen problemen mee.
Dit topic gaat inderdaad nogal een beetje raar, maar ik wil een goeie gsm hebben, die lang meegaat
20 oktober 2007 20:36
kevinvn
Samsung e900 voor 150 euries
20 oktober 2007 20:40
raymus
[quote=90172]Prijs: maximaal ?120 staat er toch:S Maar misschien moet je op http://www.mijnsalland.nl kijken;)
20 oktober 2007 20:43
bj farmore
Wat is er mis met die nokia.. ik heb nu ook weer een nokia 3510:).. ben weer achteruit gegaan qua opties en dergelijk. Maar hij wil niet kapot dat is geweldig aan die mobiel:D...
Maar wat wil je? prepaid of abbo?.. ik neem aan prepaid aangezien je gaat betalen voor je mobiel.
Heb je nog een bepaalde provider die je perse wil?
En verwacht niet dat wij voor jou een mobiel gaan zoeken, we komen misschien hoogstens met een paar suggesties, het is niet de bedoeling dat je ons voor je karretje spant. Zelf ook zoeken. Het is toch een kwestie van smaak.
Dezen vindk ik wel mooi:
Sony Ericsson W810i 139.95 (T-mobile)
Sony Ericsson W300In 129.95(Orange)
Voor de rest heb ik niet veel gevonden in jouw prijsklasse(ook niet veel moeite voor gedaan)
Verder kun je ook heel goed zoeken op www.vergelijk.nl, daar kun je nog wat opties invullen enzo. KLIKJE hier zijn een paar opties aangevinkt en loopt de prijs op van 100 tot 200 euro.
20 oktober 2007 20:53
simon8400
Sparky is van Belgie, geen T mobile fzo dus ;)
... Ik ga dit topic goed volgen, aangezien ik zelf ook een nieuwtje wil gaan kopen...
20 oktober 2007 21:06
bj farmore
[quote=90182]
Dan moet Sparky even vermelden wat wel en niet kan, en wat die wel en niet wil aan providers. Dat zou wel even heel handig zijn voor hem. Wat ook leuk is: MDA Vario (smartphone), maar dan raad ik hem wel 2e hands aan, anders niet aan zoiets beginnen.
20 oktober 2007 21:10
sjz
Mjah ik weet het niet hoor, mij lijkt het dat deze topic nutteloos is... Wat je moet doen is:
[*] GSM's vergeleken Stap winkels binnen of vergelijk ze online
[*] Zoek reviews op Via Google naar bv. "SE Z530i review"
[*] Maak je keuze
Meer is het niet, en wij gaan dit niet echt voor je doen, daar kruipt veel tijd in. We kunnen natuurlijk onze meningen geven over toestellen waar we zelf ervaring mee hebben, maar dat is het dan ook wel.
Als je niet alleen Nokia wilt, zou ik eens de Sony Ericsson Z530i opspeuren. Is een geweldig toestelletje met bovenstaande eisen en een geweldige :o batterij.
20 oktober 2007 21:20
louwrens
men geet naar http://kieskeurig.nl en dan klikt u mobiele telefoons aan bij "Telecom" dan typt u bij 4 het maximale bedrag en klikt u op "Zoek!"
------------------------------------------------
als ie dit niet snapt weet ik het ook niet meerXD:P
netjes gedaan hea(A)
20 oktober 2007 21:32
sparky
[quote=90182]
Ik woon idd in be. naja, ik zit momenteel nog bij proximus, maar ik ga naar mobistar.
[quote=90184]
Die Sonny Erickson is idd niet mis.
[quote=90187]
idd, handige site. bedankt
21 oktober 2007 12:24
unknown
verhoog je bedrag naar 130 euro en koop een nokia 5200 mp3 speler. geheugenkaartlezer. camera. zitten veel functie's op. en reken maar dat hij hard gaat