-
pietz
Hoi allemaal,
Ik had even een vraagje, ik heb laatst TrueVista gedownload omdat ik echt gek werd van dat standaard schermpje na 4 jaar. Het werkt allemaal prima, alleen ik moet het elke keer allemaal opnieuw opstarten als ik mijn PC aanzet. Ik heb gevonden dat ik de skin kan opslaan mij "Eigenschappen" alleen de TrueTransparency en de custom Start Opties verdwijnen elke keer als ik de PC uitzet en starten niet automatish op, is er een manier waarop ik dit bij de boot programma's kan zetten ofzo? Of in iedergeval dat het opgeslagen blijft?
21 oktober 2007 13:57
-
unltd
Zet de programma in de map opstarten
'' C:\Documents and Settings\NAAM HIER\Menu Start\Programma's\Opstarten''
21 oktober 2007 15:28
-
pietz
Hmmm, ik krijg nu alleen een foutmelding, ik denk wel dat het de goede richting is, maar wat TrueVista is is eem toepassing, niet een geheel programma zover ik weet. Je dubbel klikt op de toepassing en dan verandrt je beeldscherm.... andere suggesties? Of moet ik nog wat anders doen?
Edit: Hey, ik heb een snelkoppeling van de toepassing in de map opstarten geplaats en nu werkt het perfect, dank je voor de hulp! Ik weet nog niet super veel over PC's.....
21 oktober 2007 16:05
-
unltd
;)
[size=8][color=blue]Mod:[/color][color=black] uit de regels:[quote]Korte antwoorden zoals alleen een smilie zijn niet bruikbaar, geef dan ook bruikbare antwoorden[/quote][/color][/size]
21 oktober 2007 17:07