-
kevinvn
Beste Tweak?rs
Ik heb Norton ghost geinstalleerd om een image te maken van mijn windows,
Maar hoe kan ik zorgen dat die image zich op de CD installeerd en dat die boottable wordt?
21 oktober 2007 19:39
-
michelvandijk
Hmm, hier zoek ik toevallig ook net naar ..:) Heb de oplossing ook zo 1 2 3 ook nog niet gevonden welk progje o.i.d ..:)
(Als ik het gevonden heb, mits niemand mij voor is, laat ik het je weten ..;))
21 oktober 2007 19:43
-
kevinvn
Haha toevallig:P
21 oktober 2007 19:44
-
unltd
Ik heb norton ghost ook maar ik zet de image nooit op een cd. Ik zet de backups altijd op een andere partitie en als ik de backup weer trug wil zetten dan moet je vanaf de Norton Ghost cd booten
Ik denk niet dat je een image op een CD kan installeren en die bootable maken...
21 oktober 2007 19:48
-
michelvandijk
Dit moet toch gewoon mogelijk zijn ,,? (Ik heb hier op mn laptop ook een bootable cd gemaakt met een prog wat hier al op stond)
21 oktober 2007 20:11
-
keitaro
Ik gebruik altijd BartPE cd. Zit Ghost 8.0 network edition ingebakken. Image op partitie zetten, booten vanaf BartPE, image selecteren, terug zetten. Done.
21 oktober 2007 20:53
-
bartjuh4
Met Nero kan je een bootable schijf maken, dan gooi je de image erop en klaar?
29 oktober 2007 14:58
-
tobiasvs
ja, die bootable cd is 1 ding, dat 'ie dan de bestanden kopieert naar de schijf is iets verschillends he ;-)
29 oktober 2007 15:50
-
ryan
Volgens mij als je een backup wegzet op CD/DVD (met norton Ghost) dan is hij NIET mootable
maar moet je de echte cd hebben van norton ghost; daar van booten en dan kiezen voor restore en de stappen op het scherm volgen.
29 oktober 2007 16:41