-
stinger
Hallo,
Volgens mij een redelijke simpele vraag, maar tot op heden ben ik er nog niet uit.
Als ik het pictogram voor het volume in het systeemvak wil plaatsen, krijg ik de volgende melding:
"Het programma Volumeregeling moet zijn geinstalleerd voordat de volumeregeling op de taakbalk kan worden weergegeven. Ga naar het onderdeel Software in het configuratiescherm om het onderdeel te installeren.
Op zich wel duidelijk, alleen ik kan nergens in de software vinden waar het programma Volumeregeling onder valt................
Iemand een tip....?
Gr,
Peter
25 oktober 2007 12:37
-
simon8400
Dit heb ik nu nog nooit gehoord O.o Volumeregeling zit standaard in Windows inbegrepen. Mss bij die programma's installeren? 2de tab links in XP dacht ik zo...
25 oktober 2007 12:46
-
leviathan
Misschien moet je je geluidsdrivers opnieuw installeren?
25 oktober 2007 12:49
-
blacksorcerer
Heb je wel gewoon geluid bij muziek e.d.?
Kijk sowieso bij configuratiescherm > audio eigenschappen of daar de juiste apparaten als standaard worden gebruikt om audio af te spelen.
25 oktober 2007 12:51
-
stinger
Door wat speurwerk op het almachtige internet is het probleem opgelost.
Vraag mij niet hoe, maar ik mistte het programma SndVol32.exe. Dit heb ik ergens kunnen downloaden en vervolgens geplakt in windows/system 32 en voila...................het pictogram staat weer mooi in de taakbalk.......
26 oktober 2007 01:43
-
raymus
Leuk dat je je oplossing hier post! Zo blijft dit toppic ook nuttig namelijk;)
26 oktober 2007 22:58
-
michelvandijk
Mooi dat alles weer naar wens werkt, ik heb er een hekel aan als iets niet werkt zoals ik het wil ..:p
26 oktober 2007 23:08