Ipod Touch Vraagjes
oktober 2007
-
mbnHey allemaal
Even 2 vraagjes
-Hoe werkt de ipod touch internet eigenlijk ( wifi ) moet je met iemand verbinding maken die ook draadloos modem heeft? Zo ja kan je die dan opslaan en dan overal internetten op zijn provider?
-Kan je op de Ipod Touch ook een eigen achtergrond afbeelding instellen?
-Is die youtube optie een speciaal programma of is het gewoon een snelkoppeling naar www.youtube.com? En is die youtube gewoon voor een keer zo voor de Ipod Touch gemaakt of wordt die gewoon zoals in het echt geupdate?
-Ondersteunt Ipod touch ook flash,java,shockwave?
-Hoe zit het met divx movies? Zit er mischien een Divx Codec op?
Bedankt alvast allemaal25 oktober 2007 19:26 -
Account verwijderdGoogle?
http://www.google.nl/search?q=ipod+touch+specs&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Zo moeilijk lijkt het me niet te vinden..25 oktober 2007 19:34 -
mbnJa heb ik al gedaan maar sorry op die vraagjes kon ik echt geen antwoord vinden dus wie kan ze antwoorden?25 oktober 2007 19:38
-
michelvandijkMooi Mbn, een les voor de volgende keer;)25 oktober 2007 19:39
december 2007
-
renssiesyoutube is een programma en vorr eigen achtergrond en iconen moet je hem jailbreaken.
met jailbraken kun je eigen apps er op zetten die ook op de iphone hebt waaronder okk summerboard voor achtergronden
en de wif werkt met je eigen draadloos netwertk moet je gewoon verbinden met je eigen draadloos internet
gr rens
p.s. heb nog geen ipod touch maar ik ge er een kopen
p.s.s oor jaibraken kijk op youtube daar heb je veel tutorails over jaibereken en over flash en java en schokwave weet ik niks maar ik heb wel gelezen op internet dat je word en excel documeten op de browser kunt bekijken08 december 2007 11:15