hallo ik heb een vraagje ( al gezocht op google maar kwam telkens op t zelfde topic )
mijn dvd lade wil niet meer open .. dit heb ik al geprobeerd...
Pak een paperclip en buig deze recht.
In of onder het laatje vind je een klein gaatje, steek de paperclip er recht in, het laatje komt een stukje naar buiten en dan kun je het laatje opentrekken.
Een beetje pielen als het niet gelijk lukt.
nou hij gaat dus mooi niet een klein stukje open iemand anders nog iddeen .. ik wil hem niet meteen vervangen het was dr niet 1 van 15 euro ofzo.. denk maar aan 75 euro (A) alvast bedankt
31 oktober 2007 15:40
keitaro
Helpdesk Fabrikant/winkel bellen.
31 oktober 2007 15:46
timenting
ahaa had k nog niet aan gedacht..( wel dus ) srry k heb geen huistelefoon en geen beltegoed..
31 oktober 2007 15:48
keitaro
Telefoon proberen te bemachtigen en contact opnemen.
Naar winkel toe gaan (garantie bewijs niet vergeten)
Mailen naar contact fabrikant/winkel
31 oktober 2007 15:51
lbjornl
probeer hem open te vijzen en zie dat er niets tussensteekt dat het "gaatje" blokeerd :p
31 oktober 2007 15:52
timenting
jaa k kan zometeen wel probeeren te bellen komt mepa thuis bel k dan even ..
maar wat is vijzen >
31 oktober 2007 15:53
lbjornl
een schroevendraaier nemen en de "schroefjes" aan de onderkant opendraaien => vijzen is dit niet correct nederlands indien niet men excuses
[size=8][color=blue]Mod:[/color][color=black] [quote]vij?zen (ov.ww.)
1 [Belg., niet alg.] schroeven[/quote]woordenboekje ;)[/color][/size]
31 oktober 2007 15:55
blingking
je kan je laatje een beetje naar beneden te duwen, met je nagels of iets anders..
en dan druk je op die knopje zodat ie open gaat, maar voordat je merkt dat ie open wil moet je hem loslaten.
zo doe ik het tenminste:P
timenting
oow ok .. ik zal het even proberen
ok ik weet nu wat het probleem is.. hij kan wel dicht maar niet open het pennetje van het kleine gaatje was er gewoon niet meer.. heel apart .. maar ik ga die lui zometeen dus wel even bellen. dit is natuurlijk niks zo
lbjornl
[quote=91260]
je moet wel voorzichtig zijn dat je niets beschadigd, kijk zeker eens naar een soort draadje dat de lade laat opengaan, of deze niet gebroken is het is een soort elastiekje, het zit wel niet in elke cd/dvd speler ;)