Numlock
november 2007
-
daybreakerWel numlock springt altijd uit.
Btw, ik heb vista03 november 2007 22:01 -
sjzVul je hardware-profiel eens in aub. ;)
En zou je tevens aub eens eerst op Google willen zoeken?
[google=enable numlock]03 november 2007 22:03 -
daybreakerOp google vind ik alleen topics over numlock uit bij het opstarten. Bij mij valt hij soms voor geen reden uit.
Ik heb een Labtec usb-toetsenbord. Even geen tijd om het profiel in te vullen.03 november 2007 22:22 -
sjzAah, dat had je wel even in je beginpost mogen vermelden h?.En je bent zeker dat je niet per ongeluk het "numlock" toetsje indrukt, zo boven het numeriek klavier? (a)03 november 2007 23:10
-
blacksorcererWat meer info in je topicstart mocht best...
maargoed, heb je al een ander toetsenbord geprobeerd, zowel een PS/2 als USB toetsenbord en wat voor resultaat gaf dat m.b.t. de Numlock?03 november 2007 23:16 -
dvfje moet via uitvoeren --> regedit en dan naar HKEY_CURRENT_USER/Control Panel/Keyboard en dan kijken naar InitialKeyboardIndicators en dan moet je zien of dat op 2 staat zou niet dubbel op klikken en dan op 2 zetten normaal moet dan lukken bij is het zou ingesteld en het is gelukt
03 november 2007 23:27 -
stingerNou sorry hoor,
Maar even geen tijd om profiel in te vullen, daar waar het nodig is................
Je hebt wel tijd om een topic op te starten en tweakwindows te vinden.. of wist je al van deze site?
En dan nog niets invullen.....(gewoon een ander voor het karretje spannen heet het)
ik reageer er verder niet meer op...
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black]de TS is pas lid sinds 21:40 vandaag, wat niet wegneemt dat je wel gelijk hebt, maar laat zoiets a.u.b. aan de mods/admins over.
Als je zelf nou deel zou nemen aan het helpen in dit topic en de TS toont een groot gebrek aan inzet, terwijl je hem wil helpen, dan kan ik zo een bericht begrijpen, maar nu komt het over alsof jij een superuser bent die alleen ff zijn frustratie over 'slechte leden' wil laten blijken.
Deze gebruiker is net lid en heeft wellicht niet de regels gelezen (wat wel zou moeten!) en had echt ff geen tijd om het profiel direct in te vullen om wat voor reden dan ook (na 22:39 was ie ook niet meer online), kan je hem daar ook op een minder 'kwade' toon op wijzen :)[/color][/size]04 november 2007 01:04 -
roy92[quote=91723]
Als je zonodig commentaar levert op een ander, vul hem dan zelf ook is in.
[quote]De mijne is niet ingevuld en ik schrijf ook, daar waar nodig. Je kan best een vraag stellen zonder dat het nodig is om je complete gegevens ingevuld te hebben.[/quote]
Aha, en dat heb jij zeker ook gedaan ofniet?
Enfin, ontopic:
Ik kan niks vinden op google, je zou kunnen proberen wat Dvf zei, al heb ik mn twijfels daarbij. Je zou ook is even een ander toetsenbord kunnen aansluiten; en kijken of daar het zelfde bij gebeurt. Zoja, dan gaan we je verder proberen te helpen, zonee, dan lag het dus aan het toetsenbord!
Edit:
Ik zie net dat mijn optie al geopperd was, mijn excuses, overheen gelezen. Dan heb ik (voorlopig) niks nuttigs te melden;).
Edit2:
Ik ben vandaag toevallig even bij een kennis geweest die met het zelfde probleem kampte. (en toeval bestaat niet zeggen te toch altijd?? Wel dus;).) Nieuwe bordje aangesloten en euvel was opgelost.04 november 2007 08:47 -
stingerSommigen zijn erg snel heet gebakerd en lezen niet goed.
De mijne is niet ingevuld en ik schrijf ook, daar waar nodig. Je kan best een vraag stellen zonder dat het nodig is om je complete gegevens ingevuld te hebben.
Maar geen tijd gehad om in te vullen, maar wel de tijd om lid te worden begrijp ik gewoon niet............
(Hoe weet je dat deze site bestaat dan.........daar heb je toch ook tijd aan gegeven......)
Gewoon iets simpels wat ik niet begrijp. Doet verder helemaal niets af aan de vraagstelling.....
Maar we moeten wel terugkeren naar de vraagstelling en niet hierover doorgaan.04 november 2007 10:04 -
daybreaker@sjz: jah srry, ik weet dat ik niet echt duidelijk ben geweest, maar ik moest gisteren nogal snel weg. En ik geloof niet dat ik per ongeluik op de numlock toets heb gedrukt, hij valt soms gewoon uit, soms staat hij zelfs aan bij het opstarten en valt hij daarna pas uit.
@Black: Nee nog niet geprobeerd, ik zal zien of ik hier nog een ander keybord vind.
@Dvf: Heb ik al gekeken, het staat al op 2. En ik geloof dat dat voor bij het opstarten van de pc is.
@Stinger: Ik moest weg, srry daarvoor (maar als iemand weg moet heeft die meestal niet veel tijd) ik heb deze topic al opgestart om later eens terug te gaan kijken als ik wel tijd had. Ik zit toch al even op deze site, maar was nog geen lid.04 november 2007 10:48