borland delphi is een programma waar je alles mee kan maken dat je wilt..
Je hebt hier wel best veel kennis voor nodig.. Maar dat valt te leren, als je nog egt een beginner bent raad ik je dit niet aan.. mij is het nooit gelukt er iets moois mee te maken.
gewoon via bearshare ( peer to peer programa ) downloaden heb ik ook gedaan visual basic dan het is hartstikke makkelijk ik heb al wat leuke progies gemakt zoals een msn naam veranderaar.
Ten eerste: illigaal is out-of-the-question hier he, zoiets moet iemand zelf maar uitzoeken op wat voor manier hij software verkrijgt en gebruikt, heeftie geen verwijzingen voor nodig.
Ten tweede, kun je indd in veel verschillende talen in vele manieren software maken. Echter volg ik zelf nu om te beginnen een 4 jaar durende HBO opleiding Informatica om te kunnen programmeren, dus ik denk niet dat het gaat lukken om als totaal onwetende over software en programmeren zo een progje te bouwen, zonder dat je veel voorkennis en ervaring hebt.
Je kan natuurlijk wel al wat grondbeginselen gaan leren, maar geloof me dat het lang zal duren voordat je echt een nuttig en fatsoenlijk programma kunt schrijven.
Denk daar eerst maar over na voordat je over programmeertalen en dergelijke gaat denken ;)
BTW dit topic stond in een totaal verkeerd forum, ik heb het verplaatst, maar let op en denk er de volgende keer zelf aan!
01 januari 2006 16:20
davew
Quote:
[b]Ik heb legaal,en met illegaal gaat het ook:
Er worden hier op de site als ik het goed gelezen heb geen illigale dingen aangeboden ;-)
03 januari 2006 14:43
martini 88
Dat was nog voor tweakwindows.nl er was,toen mog je gewoon over illegale software praten en illegale software links uitwisselen...
03 januari 2006 15:33
blacksorcerer
Precies, tweakwindows.nl heeft een nieuw policy aangenomen ten opzichte van bepaalde zaken, om een langere levensduur van het forum te cre?ren, en dit staat nu eenmaal in de regels die opgesteld zijn door de admins, dus geen discussie erover aub.
N.B. voorheen was dit XPtune.nl en zijn een groot aantal posts daarvan behouden gebleven, om de daarin verkregen informatie beschikbaar te blijven stellen, het is echter niet mogelijk om iedere post te bekijken en aan te passen aan het huidige beleid.
Terug naar het topic nu ;)
04 januari 2006 09:24
hoimic
Ik zou je ook aanraden met visual basic te beginnen, omdat:
1. Het is niet moeilijk (zeker in vergelijk met de professionele talen)
2. Er zijn veel tutorials en codes voor te vinden
07 januari 2006 13:23
ryan
En anders kan je altijd nog edit gebruiken met bat bestanden dus, k heb bijvoorbeeld een menu gemaakt om servicen te stoppen en te starten XD ik zal s kijken of het online kan krijgen
tip redkevin25op youtube
[mod]Zo, haal jij even oude koeien uit de sloot, bumpen is niet echt toegestaan hier. Lees toch eerst even de regels, helaas vaker geschreven richting jou[/mod]