Ik kan niet met de pijltjes toetsen werken of alt in houden want dan loopt hij helemaal raar te doen het beeld is de beverig kan iemand mij helpen ik kan niet veel vinden via startpagina of google
vooral in spellen gebeurt het ik kan zelf geen monstertruck op miniclip spelen dan loopt hij al vast en video kijken en even > in houden gaat ook niet!
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] werken de punt- en kommatoetsen soms ook niet meer?[/color][/size]
09 november 2007 16:22
lbjornl
hoe bedoel je juist in een spel, programma of bureablad ...
meer info !!!
09 november 2007 16:24
louwrens
ik denk dat je pc te sloom is omdat flash spelletje te kunnen draaien
flash loopt ook niet echt soepel op mijn pc
09 november 2007 16:32
riick
eerst liep het soepel maar nadat alles was reset speelt ij niet veel spellen meer en draait niet goed flash, hij kan dus google earth ook niet met toetsen besturen
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Let een beetje op je spelling! voornamelijk punt en komma gebruik![/color][/size]
[size=8][color=blue]Riick:[/color][color=black] Mijn toetsenbord is kapot..Zo kan ik moeilijk iets goed typen...[/color][/size]
09 november 2007 16:36
masterwillems
kan je je Hardware profiel ff invullen? en wat meer detail graag, je wilt een flash spel spelen|?
09 november 2007 17:22
richard brons
mocht je flash games willen spelen zorg dan wel dat je een goede flashplayer hebt, zie onderstaande link:
ik heb adobe shockwave nu ook gedownload maar als nog werkt het niet ik kan DiabloII makkelijk spelen maar op "R" klikken gaat maar in 2 seconden inhouden gaat niet...:(
Toetsen werken wel maar dan alleen op internet of MSN, maar niet goed in spellen...
10 november 2007 11:42
arjan_sa
al een ander toetsenbord geprobeerd?
10 november 2007 12:34
product
[quote=92510] huh, ik vat hem niet.. :S
10 november 2007 13:09
Account verwijderd
Besturingsopties van het spel al eens bekeken? Ook sommige flash games hebben dit.
10 november 2007 13:17
riick
helemaal niets doet het ik kan geen twee toetsen te gelijk inhouden hebben jullie daar wat aan?
ik kom er maar niet achter:(!
11 november 2007 21:05
kyentei
Ik heb bij mijn oude toetsenbord (wat er precies hetzelfde uitzag) een keer troep erop gekregen. Cola geloof ik. Toen wilde sommige toetsen ook niet tegelijk. Misschien je kijken of de stekker van je toetsenbord wel goed schoon is, en de ingang ook. (weet niet of je usb hebt). Misschien even kijken naar drivers voor je toetsenbord (jawel, die zijn er..ik heb ze voor m'n microsoft keyboard ook) En anders gewoon een nieuwe aanschaffen (Het toetsenbord van m'n vriendin is een trust, zat nog onder de 20 euro en werkt super, nog geen klacht over gehoord)
11 november 2007 22:00
riick
thnx, maar twee toetsen doet hij maar flight simulator of miniclip monstertruck of andere game's typt hij erg sloom terwijl er maar 1 game opstaat.
De toetsen werken wel in de flight sim van google earth maar wel erg haperig...