Hoi :P
Ik wil al ongeveer 2 maanden een nieuwe netwerkkaart aanschaffen voor de Medion 2,66Ghz Aldi PC maar ik twijfel nog steeds of dat wel kan want op internet staat dat de netwerkkaart zit ge?ntegreerd op het moederbord...
dus aan jullie de vraag: Kan het?
Ik hoop van wel
15 augustus 2005 17:41
stefanbeljaars
Als er staat dat hij al ge?ntegreerd zit hoef je er geen te kopen. Dan kan je die gebruiken. Of bedoel je dat de kaart die je wilt kopen ge?ntegreerd zit?
15 augustus 2005 17:43
djoey
[quote]twister zei op: 15/08/2005 - 17:41
netwerkkaart zit ge?ntegreerd op het moederbord...[/quote]
dan gebruik je die toch ? en anders als je een andere wil gebruiken kan gewoon maar moet je even op t moederbord of in de bios zo instellen dat on-board lan is uitgeschakeld.. anders wil het niet werken.. lig eraan wat voor moederbord je hebt.. bij mij kan ik alle 2 opties gebruiken.. maja.. is overal verschillend.. maar het kan dus wel
succes..
15 augustus 2005 17:51
stefanbeljaars
Voor XP maakt het niet uit hoeveel LAN verbindingen/aansluitingen hebt, kost alleen meer RAM.
15 augustus 2005 17:54
djoey
ja maar.. veel moederbord zeiken zelf nog met opstarten.. dat ze een dubbele lan detectie hebben enzo.. en sommigen starten daardoor zelfs niet door.. dus.. maar.. dan kan je dus ff jumper anders zetten of in bios en is t opgelost..
15 augustus 2005 18:14
twister
Ik zal ff zeggen wrom ik een niewe netwerkkaart heb:
Ik ben een nogal Game fanaat en bezitter van spellen zoals BF2 en CoD.... mar toen heb ik in 2004 een hardware ban opgelopen en een goeie vriend van mij die bij EA werkt zegt dat die ban je netwerkkkaart blokkeert.... daarom wil ik um vervangen....
15 augustus 2005 18:21
djoey
ohw.. whaha.. ja maar netwerk kaart vervangen is zo gedaandr in steken.. opstarten drivers instaleren.. en done.. en anders wat hierboven (paar posts terug staat)
15 augustus 2005 18:23
twister
en het moederbord dan?
15 augustus 2005 18:27
twister
zat geintregreerd remember? of kan het dan ook gewooN?
15 augustus 2005 18:27
djoey
ja als ie niet opstart dan moet je die uitzetten.. in de bios
of op het moederbord zelf een jumper omzetten.. daarvoor kan je het beste moederbord boekje pakken als je je moederbord niet goed kent..