Mijn Graphic interface:
version: AGP v2.0
Transfer rate: 4x
Max supported: 4x
Side band: enabled.
DXdiag geeft ook aan dat ik een algemeen videostuurprogramma gebruik en dat het aanbevolen is om het stuurprogramma van de hardwarefabrikant wordt ge?nstalleerd. In de bios staat dit over mijn videokaart:
SIS 6325/301 AGP true color graphics and video accelerator
Ik moet dus zeker dat stuuprogramma vervangen, maar ik vind niet direct een geschikte driver...
Kan iemand helpen aub?
10 november 2007 20:09
leviathan
Je moet niet repareren doen, maar gewoon een fresh install, nu staat je systeem nog vol met oude, foutieve drivers.
10 november 2007 20:11
richard brons
GOUDEN TIP, nooit repareren want dat laat nog veel "troep" achter op je hardeschijf. Ik spreek uit ervaring!
Mijn advies, gewoon XP helemaal opnieuw installeren, dus dat houdt in dat je je hardeschijf moet formatteren (NTFS snel moet voldoende zijn) en dan dus herinstalleren van XP.
10 november 2007 20:11
bj farmore
Ik heb hem laatst ook repareerd/hersteld, geen probleem. Vaak doe ik ook een nieuwe install, maar dit ging deze keer wat sneller.
Maar bij een moederbord verandering zou ik toch een fresh install doen.
10 november 2007 20:16
richard brons
het kan heel soms inderdaad goed gaan, maar je houd toch altijd nog wel wat oude drivers enz. dus een fresh install is zeker het beste met nieuwe hardware!
10 november 2007 20:17
lorre851
Ok. Ga backups maken en opnieuw installeren.
Zien morgen wel wat er van gaat komen...
10 november 2007 20:20
bj farmore
[quote=92633]
Ik had ook nog niet veel verandering na de laatste fresh install. Ik had een programma gedeinstalleerd en daarna te veel keys verwijderd. Dus een deed ik een herstel. Verder had ik ongeveer 2 maand niks gedaan met die pc en daarvoor was die net geinstalleerd, dus in principe was die nog helemaal schoon.
10 november 2007 20:20
richard brons
[quote=92635]
ja oke, daar zit een kern van waarheid in :P, je installatie was inderdaad nog zo goed als nieuws, dus dan kan het ook wel. maar in het geval van Lorre zou ik WEL een fresh install doen!