-
martensupport
Met welk programma, of script, kun je net zoals bij Hitman Pro ervoor zorgen dat verschillende programma's/handelingen automatisch geinstalleerd worden?
Op google nog niet kunnen vinden
12 november 2007 21:34
-
bj farmore
Waarom zou je ook? je zal toch weer van te voren bij het programma moeten instellen hoe je dan die automatische installatie wil hebben. Ik heb bij veel programma's dat ik het toch weer anders moet zetten, zoals bijv een serial maar er is nog wel meer te bedenken(zoals: wil je een shortcut, groep in menu, shortcut in snelstarten, installatie plek enz)
Met nLite kun je wel de setup van de installatie van XP extra programma's laten opnemen. Dat is nog wel eens handig. Maar ik wil vaak de nieuwste versies van programma's drivers en hier word ook alles op de standaard C-schijf geplaats en met standaard instelllingen, ik heb altijd alles naar mijn instellingen, dus ik vind die optie niet veel aan. Maar dat is iets wat ik kan bedenken wat in de buurt komt.
12 november 2007 23:21
-
blacksorcerer
[url]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1055952///zoals%2Chitman%2Cpro[/url]
Een topic wat ik er ff snel uitvis op GoT, lees dit ff goed door, en neem ook even het advies in de laatste post ter harte ;)
Je vind vast zelf ook nog snel ff wat andere dingen, of je er ook makkelijk voor kunt zorgen dat er zowel een auto/silent install wordt gedaan als meerdere installs achter mekaar... dat zal moeilijk worden.
Maargoed probeer eens wat dingen, zoals die wat in het topic staan en kom dan terug met wat je geprobeert en gezocht hebt
13 november 2007 01:32
-
easyboarder
probeer NLite! super handigGoogle it! (weinig tijd dus moet je zelf ff doen)
13 november 2007 10:50
-
tobiasvs
Met NLite is het toch heel moeilijk om in te stellen?
(Ik weet niet of jij dat ook wil, maar ik wil nog een keer een Windows XP-installatie-CD maken met een hoop programma's er al in).
13 november 2007 11:57
-
keitaro
[quote=93156]Moeilijk ligt er aan. Als je het al aantal keer heb doorgenomen en je bent er achter is het niet meer moeilijk, het programma heb je opzich erg snel onder de knie vind ik zelf.
13 november 2007 13:46
-
martensupport
Er is waarschijnlijk een klein misverstand ontstaan, want het was niet mijn bedoeling om programma's bij de installatie van XP mee te installeren. Het ging er gewoon om zoals Blacksorcerer zei :auto/silent install maken met meerdere installs achter mekaar.
Ik ben nu al zover gekomen dat er automatisch meerdere instals worden gestart, alleen het doorlopen van de installers moet ik nog automatiseren. In de link werd het programma MAKEMSI genoemd, dus ik zal dit bekijken ;)
13 november 2007 15:34