Naam iconen blauw omringd
november 2007
-
coexistBeste tweakwindowers,
De namen van mijn iconen op mijn buroblad zijn blauw omringd hoe doe ik dit weg?13 november 2007 18:35 -
lbjornlkijk misschien bij eigenschappen bureaublad - vormgeving en dan geavenceerd
Alsjeblief zeg13 november 2007 18:42 -
sjzRechterklik op Deze Computer --> Eigenschappen --> tabblad "Geavanceerd" --> (prestaties) knop "Instellingen" --> aanvinken: "vallende schaduw voor namen van pictogrammen op het bureaublad"
Vervolgens cursus Google opsporen, want dit had je makkelijk kunnen vinden.
Vul aub ook je Hardware-Profiel in, want dit trucje werkt alleen in WinXP en WinVista!
EDIT: Plaatje omgezet tot link.13 november 2007 18:48 -
coexist13 november 2007 19:09
-
lbjornlhij heeft het topic in xp geplaatst en aan imageshack te zien heeft hij vista ??13 november 2007 19:29
-
lucceyDat is xp hoor. ;)
Maar, miss iets in de eigenschappen van je bureaublad veranderen?
Rechtermuisknop op je bureaublad --> eigenschappen --> tabblad: "Bureaublad" ?
kijk daar is. ;)13 november 2007 19:36 -
psyheartrechtermuisknop in desktop - pictogrammen schikken op - webonderdelen op het bureaublad vergrendelen uitvinken.
misschien dat het dan opgelsot is13 november 2007 19:51 -
coexistBij eigenschappen van het buroblad staat onder positie kleur als ik die verander in grijs word het kadertje om de text ook gijs.. misschien een tip (dat van psyheart werkte ook niet).13 november 2007 19:51
-
sjzHeb je dit probleem ook nog van zodra je overgeschakeld op de standaard XP-stijl?13 november 2007 20:16
-
coexistja had het al een tijdje en ik heb vandaag pas die vista style geinstalleerd, hele mooie vista style geinstaleerd en dan van die kaders om die letters!13 november 2007 20:37