hallo, ik heb windows vista home premium en xp media centre edition...
na een tijdje met vista toch weer besloten om xp erop te zetten en vista skins enz.
Vandaag bezig geweest, het wil niet :S heb de vista cursors!
maar die skins enz lukken me echt niet, kan iemand het hiet uitleggen?
Ook heb ik als ik nou de pc opstart een heel oud inlog scherm, zomaar uit het niets :S...
En de pc is veel trager, heb al allerlei dingen geprobeert die hier op het forum zijn maar het lukt me niet.
Dus ik heb al gelezen maar kom er niet uit.
Ik heb geprobeert om de green vista skin erop te zetten maar het lukt me niet?
graag reacties gr peter
[size=8][color=red]Mod:[/color][color=black] titel aangepast, voortaan graag een passende verzinnen, Vragen?? bvd! is geen goede.[/color][/size]
16 november 2007 21:10
leviathan
Kun je precies zeggen welke tools of skins je geprobeerd hebt?
Heb je een transformation pack gebruikt, of heb je uxtheme.dll gepatched?
Bij dat laatste moet je even controleren bij start-->uitvoeren-->services.msc en kijken of "themes" of "thema's" op automatisch staat.
17 november 2007 00:14
simon8400
Sorry, maar ik weet niet echt waar je naartoe wilt.
En met een ? ben ik niet veel in je HW...
Gebruik je WB, uxtheme.dll ofzo? Mss StyleXP?
Graag wat meer informatie.
Verander je inlogscherm met Logonstudio.
Plaats je skins in
C:\WINDOWS\Resources\Themes
(Een gepatchte uxtheme is hiervoor nodig.)
17 november 2007 00:24
gekkehugo
ik heb eerst een green vista skin hier van de site gedowload, en ook die uxtheme dinges gebruikt.
Maar nou? ik kom niet verder, ik heb de skin dus en ik heb al geuxthemed...
Ook heb ik een ander programma gebruikt maar die heb ik verwijdert kreeg allemaal reclame...
17 november 2007 12:28
erwin_w
Misschien stomme vraag maar heb je wel de correcte uxtheme-patcher gebruikt of heb je de Uxtheme Multi-patcher 5.5 gebruikt, als je deze gebruikt maakt het niet uit welke Service pack je op XP hebt staan.
Deze heb ik gisteren op de pc van mijn dochter gebruikt met een Disney theme en werkte in ??n keer.
Misschien is er iets fout gegaan met de patcher die jij gebruikt had.
17 november 2007 17:02
unltd
Wel gekeken bij Vormgeving en Knoppen in plaats bij Thema's tab bij Eigenschappen als je rechtermuisknop op bureaublad drukt ?
En dat login is waarschijnlijk zo omdat je een programma heb gebruikt of dat je probeerde een andere login te gebruiken met een logonui.exe
17 november 2007 17:27
kyentei
[i]"na een tijdje met vista toch weer besloten om xp erop te zetten en vista skins enz.
Vandaag bezig geweest, het wil niet heb de vista cursors!"[/i]
Gebruik je vista transformation pack? Dan zou ik zeggen, un-install het programma en her-installeer het. Desnoods even je pc'tje formatteren.
17 november 2007 23:54
simon8400
Niet iedereen formatteert zijn pc zo rap hoor xD
Moest je VTP gebruiken, kan ik je al een hele tut opzenden.
18 november 2007 00:04
kyentei
Als de pc traag is.. En zo raar doet, lijkt me dat gewoon de snelste manier van het probleem oplossen ;) Je lijkt me vriendin wel, die wordt ook gek van mijn formatteer-snelheid :P Terwijl ik dat maar.. maximaal 1X in de 2 maanden doe..
18 november 2007 00:07
simon8400
minimaal om de 3 weken :p
Maar goed, we gaan offtopic :p
18 november 2007 00:08
kyentei
De topic is ook al opgelost. Dus vanaf de 1e nieuwe reactie zijn we eigenlijk al offtopic. lol. Boze admins morgen! :P