ik heb best wel een probleem denk ik, ik heb sinds kort (een paar weken) weer Avast! geinstaleerd, en sinds toen heb ik een wit scherm al ik wil openen:
systeem herstel
zoeken
account beheer
wmp.
en bijna de gehele systeemwerkset
iemand enig id hoe je dit moet oplossen? ik heb dr al een pc expert bij gehaald(hij bouwt zelf computers) en die wist ook neit wat het was:S
ik heb natuurlijk wel de oude virus scanner gewist(norton anti virus gewist met TuneUpUtilities file shreder)
het verwijderen van Avast! en norton er trug op zetten werkte niet en windows op starten in veilige modus werkt ook niet dan krijg ik precies het zelfde probleem
HELP ME!!!! :P
17 november 2007 08:49
jaspervh
maak eens een screenshot... want ik snap het niet helemaal
17 november 2007 10:04
simon8400
Bijna alles van z'n systeemwerkset is katshjee.
Met file shredder? de program files map? Das nie slim moest je het zo gedaan hebben :p
File Shredder is voor bestanden en mappen, niet voor progjes ;)
En das zon fout dat je niet gemakkelijk kunt herstellen... als je systeemherstel kapot is. Ben je wel zeker dat het door avast! is? Al eens een diepgaande scan gedaan?
@simon, sinds Avast! deed dat allemaal het niet meer dus moet haast wel en file shredder kun je prima gebruiken om norton er af te gooien, moet je natuurlijk wel eerst norton de installe en dan de fiels die hij niet wist met shredder er af gooien ;)
@jasper, het is gewoon een wit scherm met de normale titelscherm ding dr omheen verder alles wit
17 november 2007 12:58
simon8400
Aja nee, ik dacht dat je gewoon zonder te uninstallen de program files map wegdeed ;)
Gewoon eens formatteren? :p
17 november 2007 13:52
lorre851
Misschien best. Als je een virus hebt meegedownload heeft het zich waarschijnlijk al overal op je hd vastgeplakt.
17 november 2007 14:25
leviathan
Dus de inhoud van explorer mappen wordt niet meer geladen? Heeft vast met de HDD of de processor te maken dat ie de bestanden niet (snel) kan lezen.
17 november 2007 14:46
lasth0pe
ja leuk maar hoe kom ik er van af??:S
17 november 2007 16:50
leviathan
Al eens bij je processen (in taakbeheer) gekeken of er iets gruwelijk fout gaat?
17 november 2007 18:10
lasth0pe
wat moet er fout gaan precies? ik zie namelijk niet iets abnormaals ofzo kan wel screenie maken als je dat wil?, en als ik iets open waar je een wit scherm van krijgt zie je dat programma er heel even bij staan en dan is ie weg