Louwrens en Lbjornl hebben jullie het nou gewoon over een normale LightScribe dvd of ook direct over een DL 8,5 GB schijf?
Ik ben op Opus en BigDennis al vaker DL Printables tegengekomen, maar nog geen DL Lightscribe, als ze al bestaan denk ik dat het moeilijk gaat worden deze in NL te kopen, nog niet te spreken over de prijs :o
17 november 2007 17:24
zone
je kunt ook stickers kopen (blanco) waar je dan iets moet op printen dan heb je dat ook
@Stef, je geeft hier een link voor de Liteon brander, de TS-er vroeg om opslagmedia die dus DL-zijn en geschikt zijn voor Light-scribe, ik neem aan dat hij de brander al heeft.
18 november 2007 11:19
raymus
Als je in logica nagaat wil dat helemaal niet lightscibe+ Dl, omdat Dl is aan te kanten beschrijfbaar en dus ook leesbaar zou je aan 1 kant lightscibe doen doet Dl niet meer toch?
18 november 2007 12:09
bj farmore
[quote=93774]
Dual layer houd in dat er 2 lagen op 1 kant van een dvdtje kan geschreven worden. Wat jij in je hoofd hebt is double sided. Dat kan ook nog dual layer dan heb je een dvd van iets van 17/18 GB op ??n dvdtje.
Maar duallayer is gewoon aan 1 kant van een dvdtje, hoe het precies werkt weet ik niet.
[offtopic]btw, was jij geen mod van games?.. of verwar ik je nu met iemand anders...
laat maar ik las het al in het topic van CoD2[/offtopic]
18 november 2007 12:16
erwin_w
@Raymus:
Niet helemaal correct, een Dual layer is een DVD die voorzien is van twee lagen.
De laser focust zich op beide lagen en er kan dan twee maal zoveel data op gebrand worden.
De DVD wordt dus niet aan twee zijde gebrand maar op twee lagen die vanaf dezelfde kant gebrand wordt.
Je blijft dus ??n zijde behouden waarop je wat kan schrijven m.b.v. een speciale stift.