Setup KB885836
november 2007
-
nickkGeachte TW?rs,
Als ik de update KB885836 wil downloaden (aanbevolen, automatische updates) kan hij deze niet installeren. Wel komt de update steets terug.
Handmatig via microsoft.com heeft geen effect, hij zeg Geen Back-up van HKLM/Software/Microsoft/Windows NT/Current Version/Hotfic/KB885836 in het bestand C:/WINDOWS/$NTUninstallKB885836$/reg00001 plaatsen toegang geweigeigerd..
Tijdelijke internetbestanden verwijderen heeft geen effect. O ja XP is legaal..
Oplossingen??
Op Google niet echt veel te vinden (alleen wat buitelandse talen)..20 november 2007 18:10 -
erwin_wWesley,
Welke Google gebruik jij dan want als ik in google ingeef "KB885836 + fout"
krijg ik de volgende link van Google:
Google
Hier zal toch echt wat tussenstaan, in het nederlands.
Edit: link aangepast, helaas blijft er iets mis gaan met de weergave van de link maar daar draait het nu niet om
Edit: link nu wel goed gemaakt.
[b]Net nog een oplossing gevonden via Google die bij andere gewerkt blijken te hebben.
Lees dit artikel maar eens, betreft het re-registreren van windowsupdate dll.[/b]
20 november 2007 18:17 -
simon8400Nog zo ??n... moet ik nu echt een tut uppen waar er instaat hoe je moet googelen? :s
Doe eens moeite zeg!
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] zo'n tut maken is een beter idee dan mensen op hun vingers gaan tikken als je geen moderator of admin bent. Dat laatste dus niet meer doen, tenzij je zoals Erwin ook aangeeft dat het dan inderdaad een peuleschil was, maar dat was in dit geval dus al door Erwin gedaan. [/color][/size]20 november 2007 19:35 -
erwin_wBeste Wesley,
Ik zie maar geen reactie van je verschijnen, je stelt een vraag en we geven antwoord en daar houd het dan bij op.
Weet niet wat de reden hiervan is maar staat niet echt netjes.
Heb je een oplossing gevonden en is het gelukt??21 november 2007 17:38 -
ryanc:\windows\WindowsUpdate.log
kijk daar eens; misschien staat er iets in.
Hier staan meer opties:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1255636/last21 november 2007 20:29 -
nickk@ryan, ik heb al gekeken in Windowsupdate.log, maar daar word ik niet wijzer van,
Ik zal nog even kijken bij je link, ryan!22 november 2007 07:11