Ik ga er niet veel woorden aan vuil maken: ik kan met ?Torrent niet hoger downloaden dan 6Kbps in totaal.
Onderaan ?Torrent staat er 'downloads begrensd'.
Mijn firewall/virusscanner/spywarescanner staan uit, maar het blijft er op staan. Herinstal werkt niet.
22 november 2007 21:04
michelvandijk
Stel de ''reserveer bandbreedte eens in op ''Hoog''?
oh en probeer: reserveer bandbreedte > stel downloadlimiet in > onbegrensd
22 november 2007 21:07
simon8400
Ben je wel zeker dat je poorten openstaan?
22 november 2007 21:13
duncank
Klik eens met de rechtermuisknop op je Utorrent icoon in de statusbalk. Hier kun je bij upload- en downloadlimiet aangeven wat de maximale verbinding is. Zet die eens op een andere waarde (of onbegrensd..) volgens mij zou t daaraan moeten liggen dan. Succes!
22 november 2007 21:23
lorre851
uploadlimiet was begrensd.
blijkbaar doet downloadlimiet dat dan ook. Nu heb ik weer 100kbps. Bedankt!
22 november 2007 21:30
kyentei
Je zou azureus kunnen downloaden als je dat los van elkaar wilt regelen. Bij azureus kun je meerdere trackers (sources) openzetten en het upload en download limiet los van elkaar regelen ;) Ik vind persoonlijk dat het met Azureus het snelste download.
22 november 2007 22:21
leviathan
Maar dat is niet waar de TS om vraagt, dat is een alternatief en geen oplossin. En het was 50 minuten voor jouw post al opgelost dus is het eigenlijk nog overbodig ook.
22 november 2007 22:23
masterwillems
[quote=94268]
hoeft niet, dat kan ook allemaal in Utorrent je moet alleen weten hoe;)
je kan ook instellen in Utorrent hoeveel bandbreedtje je namelijk wilt gebruiken met utorrent, als je rechtermuis klik op de torrent doet en dan "bandwith allocation" -> "set download limit" -> op "unlimited" dan heb je op zo snel als mogelijk is, het kan ook komen dat je de upload snelheid langzaam hebt dan kan dat het proces ook afremmen, je kan dit veranderen door het zelfde te doen als hierboven alleen dan ipv "set download limit" "set upload limit" te veranderen in "unlimited"
22 november 2007 22:25
kyentei
[quote=94269]
Ik gaf hem alleen een 2e oplossing. Aangezien ik uit zijn bericht constateerde dat hij zijn uploadsnelheid wilde wijzigen zonder zijn downloadnselheid te be?nvloeden.
22 november 2007 22:38
styloco
Waarschijnlijk is "speed guide" (CTRL + G) de oorzaak. Vertrouw niet blindelings op deze guide maar kijk naar de individuele geval zelf. Immers, het aantal seeds van een torrent kan verschillend zijn.
22 november 2007 23:37
simon8400
En downloads ;)
Moesten er nu bijvoorbeeld 100 seeders zijn en 500 downloaders gata dat ook niet rap gaan.
22 november 2007 23:40
blacksorcerer
Wel als die 500 downloaders (peers) gemiddeld zelf ook al veel heeft gedownload, dan download je namelijk ook van die peer als die een packet heeft die jij nog moet downloaden.
Maargoed voor dat we verdergaan met dat soort dingen, sluit ik het topic maar, aangezien dat overbodig is ;)
Voor meer info, zie de uTorrent FAQ en Wikipedia o.a.