ik heb net een nieuwe muis van logitech en die doet heel raar.
als ik hem op een plek stil leg.. gaat ie vanzelf ergens anders springen!
waar kan dit aan liggen??
18 augustus 2005 14:51
roy92
Zit er stofje ofzo in? En als ie optisch is: op een goede schone plek gebruiken anders komt er een stofje ofzow onder de muis (dat lasertje) en denkt ie dat ie ergens anders heen moet
18 augustus 2005 14:54
ali
nee ik heb deze net bij de media markt gekocht en net aangesloten! maar op welke plek zou t goed te geburiken zijn? ik heb idd een optische muis
18 augustus 2005 14:58
xp
terugbrengen !
18 augustus 2005 15:04
ali
met de Aldi muis ook al gedaan.
die oude is met de pc meegeleverd! die doet ook niet normaal.
geen andere optie?
btw: waar kan ik een optical muis t beste gebruiken??
18 augustus 2005 15:05
xp
bij mij werkt die overal evengoed op...
behalve op water :p
18 augustus 2005 15:08
leviathan
wat wel leuk is is met de muis over het beeldscherm gaan, als ie aan staat ja, op deze pagina. geeft grappige effecten. mijn lasermuis doet dan niets. want hij ontvangt verkeerd licht, en mijn muis doet het zelfs in de lucht. op water ga ik net proberen
18 augustus 2005 15:36
djoey
ik had ook een optische alleen mn bureau is TE glad..
gebruik een een muis mat of een stuk papier ofzo en leg m daar stil op doet ie t dan nog ?
ik heb ook bij een muis gehad.. die ging heletijd naar links boven.. dat lag aan de drivers
18 augustus 2005 15:37
leviathan
ik leg mijn lasermuis ook altijd op een matje, want hoe lichter de kleur van de opppervlakte hoe beter ie het doet, ik heb een wit bureau dus dat is echt giga snel, verder heb ik de gevoeligheid ook nog eens gehalveerd, nu nog ff wennen. (mijn muis vergeet ik altijd uit te zetten als ik ga slapen, dus dan moet ie overdag opladen, nu dus, ik zit nou als een gek op tab te douwen en enter en backspace om eht forum af te gaaan :D)
18 augustus 2005 15:39
ali
thx Levi en Roy! mijn muis werkt nu beter!
probleem opgelost:-#
18 augustus 2005 15:45
djoey
levi :P mijn bureau is wit :P en is ook helemaal glad gelakt..
maar optische muizen wille nie eg werke :P
en li gnie aan de muis ;)
18 augustus 2005 15:48
ali
bij mij werkt ie nu iig!
18 augustus 2005 16:08
syntax terror
K heb een optische van typhoon (gekocht bij de lidl) van ?6,- en hij werkt perfect (alleen een beetje korte kabel, met een verlengstukje geen probleem).
18 augustus 2005 16:08
djoey
[quote]syntax terror zei op: 18/08/2005 - 16:08
K heb een optische van typhoon (gekocht bij de lidl) van ?6,- en hij werkt perfect (alleen een beetje korte kabel, met een verlengstukje geen probleem).[/quote]
is die nou nog te koop ? :o
18 augustus 2005 17:14
leviathan
djoey :p ik heb geen optische maar een laser...
18 augustus 2005 18:14
djoey
ohw.. whehe.. verkeerd geleze
achja.. ik wil wel zo laser muis van logitech
mn vader heb m.. en mn tante ook :P
70 euro... maar dan heb je ook wat
18 augustus 2005 18:44
leviathan
idd, koop ik er een, komt me vader er een week later aanzetten met een voor zichzelf. kijk van me werk, de baas vond hem niet goed bevallen (kocht een rechtshandige, is ie links (ok ik ook, mar ik muis met allebei)) dus toen mocht me pa hem gratis meenemen. **** dok ik er 60 euro voor (aanbieding :h ) heeft hij een week later er gratis een...
Een vraagje:
Bij Windows xp, en dan bij de muisinstellingen.
Hoe kan je ervoor zorgen dat de muis snelheid het zelfde bljift als je de pc restart?
03 oktober 2005 10:43
blacksorcerer
volgens mij als je gewoon ok klikt zou hij na opnieuw opstarten hetzelfde moeten zijn...
03 oktober 2005 14:44
keitaro
[quote]leviathan zei op: 18/08/2005 - 20:42
idd, koop ik er een, komt me vader er een week later aanzetten met een voor zichzelf. kijk van me werk, de baas vond hem niet goed bevallen (kocht een rechtshandige, is ie links (ok ik ook, mar ik muis met allebei)) dus toen mocht me pa hem gratis meenemen. **** dok ik er 60 euro voor (aanbieding :h ) heeft hij een week later er gratis een...[/quote]
60 nog duur, ik heb hem voor 35.... mijn tante betaalde de helft^^