Sorry, zag ik niet:P
Maar die hele Piee***p link doet het niet bij mij :S (??)
EDIT: Nu wel, maareeh, als ik op downloaden klik dan ga ik naar een andere pagina, klik ik dan op downloaden ga ik weer terug naar de pagina waar ik was :S..
hehe dankje haha. ondertussen naar de andere pc rennen om een systeemherstelpunt maken
EDIT: Ik denk dat ik iets verkeerd doe ofzo, hij vraagt op een gegeven moment om een cd. ik druk dan op cancel (ook omdat de cd tijdens de verhuizing kwijt is geraakt :O :() en de pc restart zich. voordat hij restart veranderd de start-balk enzo en als ik hem weer opstart dan is hij weer hoe ik hem eerst had. Is hij nu geinstalleerd??
Hij staat nu wel in het C:/WINDOWS/System32 mapje
25 november 2007 11:40
leviathan
Het kan zijn dat ik het topic hier en daar niet helemaal perfect gelezen heb dus ik zal maar ff een kort opsomminkje maken.
Om te beginnen heb je helemaal geen herstelpunt nodig, mocht het fout gaan, kun je gewoon weer vanaf de windows cd een repair draaien. (al lijkt me dat lastig worden als de cd kwijt is)
Voor je een uxtheme updater downloadt moet je er eerst zeker van zijn dat je de juiste versie hebt die bij jouw windows past (zonder SP, SP1, SP2, x64 SP1, x64 SP2 etc). Hier heb je een mooie lijst met beschikbare versies. http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=140707
Als je eenmaal aan updaten toegekomen bent en naar dat herstel mapje zoekt, als je het niet kunt vinden is dat juist goed want dan bestaat het niet. Zorg er ook voor dat je windows cd die je niet hebt er niet in zit en klik op cancel als er om de cd gevraagd wordt. Windows merkt namelijk dat er bestanden aangepast zijn en wil deze meteen weer gaan herstellen.
Nadat de computer opnieuw is opgestart kan het zo zijn dat je een classic thema hebt. Het hoeft nu niet pers? zo te zijn dat je install corrupt is geraakt, om goed te kunnen werken schakelt uxthemepatcher namelijk de service "themes" uit. Ga naar start>uitvoeren en voer services.msc in. Zoek vervolgens thema's of themes op in de lijst en zet deze weer op automatisch. Dan moet alles verholpen zijn. Dan kun je mooi met msstyles aan de slag ;)
25 november 2007 20:31
tobiasvs
Als hij hem eerst heeft uitgeschakeld ( = de ''oude'' taakbalk) en na het opstarten het weer wel doet ( = de ''XP-taakbalk''), dan doet 'ie het weer!
Om te controleren gewoon een andere visual style gebruiken.
Trouwens, NIET die van Windows XP Media Center van deze site gebruiken om te controleren, want die doet het ook zonder de Uxtheme.dll gepatched te hebben.
25 november 2007 23:37
simon8400
M.a.w. geen MS VS gebruiken ;)
25 november 2007 23:54
xbubblegum
Mensjes,
Allemaal harstikke bedankt voor jullie hulp en uitleg!
Anders was het echt niks geworden haha.
@Simon; ik ga het documentje doorlezen en ga het proberen! Thanks!