Niet moeilijk dat het niet werkt, ik heb geen shit-knop.Maar even serieus, mij lukt het toch ook niet hoor. :| De tutorial is mooi gemaakt en daar zal wel wat tijd ingekropen zijn, maar het is een beetje moeilijk om het te volgen vrees ik.
26 november 2007 19:27
blacksorcerer
Doe eerst een beginnerscursus,
of lees eerst eens een boek er de beginselen hoe alles werkt en heet,
of gebruik de Help in PS zelf.
Ben je echter van mening dat je geen van bovenstaande dingen eerst wil leren dan denk ik niet dat veel mensen je willen helpen ;)
Ik sluit dit topic nu, en als je eerst zelf een je best hebt gedaan met een en ander uitzoeken, dan kan je uiteraard weer vragen om een heropening, of een nieuw (beter) topic aanmaken
(Wat dan wat specifieker gaat en niet of wij een "Glossy Star for Dummies" tut voor jou schrijven met plaatjes erbij.)
Edit: net even de tut gedaan, en dat is prima te maken. Enige wat voor een beginner inderdaad wat moeilijk zal vinden om een goed eindresultaat te bereiken is het gebruik van de gradienttool, dat is ff wat trial&error als je dat nog nooit gedaan hebt. Maar het kan geen kwaad om daar eens mee te stoeien ;)
@Louwrens: je moet als je Alt indrukt met de Elliptical Marquee tool een deel van de geselecteerde ster 'wegselecteren', dus niet meer op een layer klikken