Hey, ik heb een MX1000 laser mouse en nu is bibbert mijn cursor als ik ergens op wil gaan staan. Hij wijkt af. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen, het is redelijk irritant..
Thanks
XPhome
05 december 2007 12:57
bj farmore
Ligt dat niet meestal aan de ondergrond?.. dat zijn erg precieze muizen. Of dat er wat bij de laser in de weg zit een stofje ofzo. En misschien moet je de drivers installeren, als het goed is moet deze wel zonder werken maar je weet maar nooit.
05 december 2007 13:23
keitaro
Hij werkt idd zonder. Ik ben zelf een tevreden eigenaar van me MX1000. Dat bibberen heb ik ook een keer gehad omdat er stof op me lens zat. Na een schoonmaak beurt nergens meer last van gehad. Mss moet je in die richting is zoeken.
05 december 2007 13:48
leviathan
Kan aan viezigheid liggen ja, ook aan een grove ondergrond, maar zelf heb ik ook wel eens gehad dat iets het signaal dwars zat terwijl het batterijniveau al vrij laag was. Probeer eens opnieuw te connecten en kijk of er storende objecten in de weg staan.
05 december 2007 14:20
keitaro
Zoals ik het noem 'overchargen' van de muis gaat die ook raar doen. Dus opladen muis vol, weer op oplader zetten gaat die weer beetje opladen. Daardoor gaat mijn MX1000 ook vaag doen met trillen en uitzich zelf bewegen ne juist niet bewegen. Maar kleine kans dat dat het probleem is. Alleen ik doe zoiets stoms :P
05 december 2007 14:50
xphome
Ik heb vorige keer driver geinstalleerd en toen was het weg, maar ik vind de driver niet meer :S
05 december 2007 15:01
keitaro
05 december 2007 15:11
xphome
wat is setpoint 64-bit of 32-bit? Welke moet ik nemen Thanks