-
dave_17
hallo allemaal,
ik heb een headset van trust gekocht om mee te gamen, msnen enzo maar als ik op msn zo'n videocall start dan hoor ik mezelf wel praten en de ander ook maar diegene hoort mij niet en allebij de stekkertjes zitten er gewoon in en mn pc herkent hem volgens mij ook gewoon weten jullie een oplossing om wel gewoon ervoor te zorgen dat diegen mij ook hoort??
alfast bedankt
groet dave_17
07 december 2007 15:44
-
koenh
Is dit bij 1 vriend zo of is dat bij al/meerdere contactpersonen op msn?
07 december 2007 15:49
-
lbjornl
Kun je niet in messenger zien bij options of "rec" wel opstaat
Correct me if I am wrong
07 december 2007 15:59
-
dave_17
jah bij meerdere en als ik iets prbeer op te nemen met b.v. cool edit pro dan hoort dat programmatje mn stem wel en kan het ook opnemen maar in een msn gesprek hoort niemand mij
07 december 2007 16:09
-
bj farmore
Heb je al dat woofertje rechtsonder in al aangeklikt??.. een daarbij de volume van de microfoon aangepast? Dubbelklik op het icoontje > dan opties > eigenschappen > en dan de input selecteren in het dropdown menu > OK.... dan even kijken of het volume wel goed staat.
07 december 2007 16:27
-
dave_17
hij doet het op dit moment prima bij iedereen dankje
07 december 2007 16:53
-
bj farmore
Kun je ook even uitleggen waar dat aan lag dan?? dan is dat ook duidelijk voor als iemand hetzelfde probleem heeft.
07 december 2007 17:03
-
dave_17
in msn (het scherm waar al je contacten ook staan) naar tools -> audio en video setup die setup uitvoeren alles op de goede stand zetten (je kunt ook je microfoon testen daar of ie het in msn ook doet)
en dan doet ie het (bij mij iig)
07 december 2007 17:49