-
riick
Heej ForumTweakers,
Ik heb laatst last van reclames als ik aan het gamen ben het zijn van addsites zelf als ik Mozilla Firefox niet aan heb staan krijg ik ze binnen nu zag ik Search Addsite Assisant in me Configuratiesysteem staan.
Weet iemand of dat het probleem kan zijn, want ik verwijder het niet als het met me internet heeft te maken.
Greetsz,, Riick....
08 december 2007 22:56
-
leviathan
Al een spyware scan achter de rug? Zou goed kunnen dat dit adware is.
08 december 2007 23:14
-
simon8400
Online Malware Scan
Zoal al gezegd, grote kans dat je met adware te doen hebt. Wat ik niet versta, wat bedoel je met: "Als ik aan het gamen ben" ?
09 december 2007 01:11
-
blacksorcerer
Dat programma is niet nodig, en als je het dus zelf ook niet erop hebt gezet, gewoon verwijderen ;)
Verder, net als hierbovne gezegd wordt, zeker eens een spyware scan doen, wellicht heb je nog meer spyware, die alleen niet direct zichtbaar of merkbaar is.
09 december 2007 01:32
-
riick
10 december 2007 10:53
-
simon8400
Eerst herstelpunt maken, en dan gewoon ok drukken.
10 december 2007 12:08
-
riick
sorry hoor, maar wat is herstelpunt?
10 december 2007 12:12
-
blacksorcerer
[google=herstelpunt+maken]
Dan zie je meteen eerste resultaat in het NL en van Microsoft zelf... hoe moeilijk kan zoeken zijn h?
En nadat je dus een herstelpunt hebt gemaakt, ga je weer naar de uninstall van die software en klik je dus op JA. En dan wordt het verwijderd. Dn even opnieuw opstarten en kijken of het weg is, en nog even een virusscan en spywarescan draaien.
10 december 2007 13:22
-
riick
jawoor...
zet maar een -slotje-
10 december 2007 13:37