Ik heb op mijn pc beneden WinXP Media center edition. Als ik dan op eigenschappen klik bij een map/bestand kan ik bij het tabblad beveiliging kiezen wie dat programma mag uitvoeren.
Maar op mijn XP home edition staat dat tabblad beveiliging niet en ik weet niet hoe ik het er moet opzetten.
Does not work. Als ik de gecomprimeerde map open/uitpak zegt hij dat er niets is om uit te pakken.
En via de link op microsoft.com geeft dat alleen progjes voor 2000 of NT.
13 december 2007 12:52
xp 2
Gaat niet..
Die functie zit er gewoon niet in bij Home.
13 december 2007 13:10
lorre851
Hoe moet ik het dan doen? Ik ga ze ZEKER niet administrator maken.
13 december 2007 13:21
lbjornl
Maak apparte accounts ?
13 december 2007 13:28
keitaro
[quote=96870]
XP Pro kopen, daar zit het wel in...
Andere oplossing is er niet echt te vinden, tenzij je compleet andere software op alle pc's gaat gebruiken voor het encrypten van data. ipv die van microsoft.
13 december 2007 13:48
lorre851
XP pro kopen daar begin ik niet aan.
13 december 2007 15:23
lbjornl
[quote=96885]
Wat is er mis met apparte accounts, daar kun je alles in een gedeelde map zetten. In die map kun je beslissen waar ze mogen aankomen en waar niet ? Wil je zoiets dan niet want mij lijkt er geen andere oplossing :p.
13 december 2007 15:26
keitaro
[quote=96885]
DAn dit:
[quote]Andere oplossing is er niet echt te vinden, tenzij je compleet andere software op alle pc's gaat gebruiken voor het encrypten van data. ipv die van microsoft. [/quote]
13 december 2007 15:37
lorre851
goed... En waar vind ik compleet andere software? (hoe omschrijf je dat om te zoeken op google?)
13 december 2007 16:00
keitaro
Data security, Data encryptie, Data beveiliging, Data Crypthografie.
Maar Data Encryptie zal het meeste opleveren.
Voor info, mooi linkje
13 december 2007 16:16
lorre851
Nee, dat is de bedoeling niet.
Ik ben admin, en mijn broer is beperkte gebruiker.
Ik heb Age of Empires ge?nstalleerd en mijn broer kan het niet spelen omdat hij beperkte gebruiker is. Nu wil ik hem daarvoor alle rechten geven, omdat hij anders het spel niet kan spelen.
13 december 2007 16:28
keitaro
oooooh.
Als admin eigenschappen map: delen en beveiliging. deze map openbaar maken. dan zou die er in moeten kunnen.
13 december 2007 16:37
lorre851
@Keitaro: dat staat daar niet bij eigenschappen. Enkel op het netwerk smijten en in gedeelde mappen zetten.
@Arjan_sa: de laatste keer dat-ie admin was is xp gecrasht en waren bijna al mijn bestanden weg.
13 december 2007 17:24
arjan_sa
Oke, het probleem ligt dan aan je broertje*-)..
Dan zou je dit kunnen doen:
(ik weet niet of dit werkt of niet, hoe dan ook: )..
?Verwijder het spel
?Maak van je broertje's account een Adminaccount van(zonder dat hij erachter kan komen)
?Meld jezelf aan op je broertjes account en Installeer het spel daar op zijn naam
?Open het spel minstens 1x en save game als dat kan
?maak z'n account weer beperkt en kijk of het spel dan ook nog werkt..