-
youp
Gister heeft mijn vader een laptop mee genomen van zijn werk, voor bij ons thuis.
Het is een fujitsu siemens amilo xi 2528 (zoals te zien in me hardware profiel ;))
Nu kwam ik er net achter dat er een webcam ingebouwd zit, maar deze word niet gezien door de computer.
Ik heb al officiele drivers van de fujitsu siemens site gedownload en ge?nstalleerd, maar dit werkte niet.
Ook heb ik op google gezocht, maar hier mee kwam ik alleen maar op sites waar ik niks aan had.
Weet iemand misschien hoe ik de webcam zou kunnen laten werken?
mvg,
Youp
13 december 2007 13:31
-
leviathan
Probeer de echte fabrikant van de webcam eens te achterhalen en ga eens op bezoek op de site van de fabrikant.
13 december 2007 13:37
-
youp
De webcam is van bison, maar de site van de fabrikant is (voor mij) niet te vinden.
ik heb ook nog even rond gezocht op google naar andere drivers, en heb er 1 geprobeerd, maar hij herkent hem nog steeds niet.
13 december 2007 14:00
-
shilen
Hoi Youp
ik had presies hetzelfde probleem. met mijn amilo PI 2530 (ook een bison webcam)
De oplossing was vrij simpel. druk eens op FN(naast crtl) + F7
als het goed is gaat het lampje van de webcam dan branden, en herkent windows hem
Dit loste mijn probleem op, en ik hoop ook die van jou
13 december 2007 14:15
-
masterwillems
drivers kan je vinden op de site van amilo, typ je hele laptop naam (dus fujitsu siemens amilo xi 2528) en zoek daar de driver op, werke ook met mijn fujitsu siemens amilo pro ;)
13 december 2007 14:23
-
youp
Heel erg bedankt iedereen voor de hulp.
Ik heb hem te werken gekregen met FN+F7 en daarna nog een nieuwe install van de drivers.
13 december 2007 14:47
-
enesg
Ik heb een acer aspire 5610, met een ingebouwde 1,3 megapixel webcam van logitech. En heb het zelfde probleemfn+f7 is op mijn laptop de touchpad aan of uit zetten. Heb al zo vaak nieuwe drivers geinstaleerd maar nog werkt het niet :@
13 december 2007 16:45
-
masterwillems
zoek dan ff naar een knopje met een camera op F1 t/m 12
en anders RTFM hij is er niet voor niks...
13 december 2007 16:48
-
louwrens
Ik heb dat ook op de HP kleptop, HP QuickPlay zit m niet, msn wel weer:P
voor de HP laptops kun je een stukje software downloaden, dat je cam opent in een venstertje
14 december 2007 17:00