Hallo,
Ik zag net dat SP3 RC1 voor XP uit is, dus die heb ik gedownload van af deze site: http://fileforum.betanews.com/detail/Microsoft_Windows_XP_Service_Pack_3/1197391546/1
Toen ik hem wou instaleeren ging hij extracten (so far so good), maar daarna krijgt hij een error: "Setup cannot update your Windows XP files because the language installed on your system is different from the update language." Ik heb Windows XP Home 32-bit build 2600 in het Nederlands, kreeg hem bij mijn dell pc.
Heb ik een verkeerde update gedownload? Als dat zo is kan dan iemand mij veder helpen met de goede versie,
Alvast bedankt -LordieVader
14 december 2007 15:10
xp 2
Ja, die SP3 is wss engels
En jij hebt een NL XP dus dat gaat niet :p
14 december 2007 15:16
nickk
[quote=96966]
Het ging ook nog om een testversie die alleen beschikbaar is in het Engels
dank U :P
Maar ik denk dat Lordievader zijn andwoord wel heeft of niet..?
14 december 2007 16:21
lorre851
Normaal gezien (zo is het bij mij toch) zit er bij je pc een Nederlandse, Engelse en Franse XP installatie - cd. Als dat zo is moet je gewoon een partitie'tje aanmaken en xp in het engels erbij zetten.
Een 2e moegelijkheid is natuurlijk VirtualPC of VMware player. Dan moet je geen partities maken.
offtopic: bedankt voor de sp3! Ik vond geen werkende link...
14 december 2007 16:25
Account verwijderd
Volgens mij is een standaard OEM installatie toch maar echt eentalig ;) Heb je toevallig een Medion pc? Hier zit dat meestal wel bij, vooral als je het bij de aldi koopt ivm franstalig-belgie ;)
14 december 2007 16:47
lorre851
Ik zou het je wel afraden om XP SP3 nu al te installeren. Ik heb hem in VMware laten draaien, maar ik zie dus totaal geen verschil met de SP2. Van de snelheid merk ik ook niets.