-
lorre851
Hallo,
Ik heb nu een dualboot ingesteld met XP x64 en x86, maar na de laatste reboot, waar je je normaal gezien kan registreren en automatische updates kan configureren, komt nu meteen het aanmeldingsvenster met de account 'Administrator' die beveiligd is met een wachtwoord.
Als ik om het even welk wachtwoord intik krijgt hij niet gewoon 'password incorrect', maar:
[b]Windows can't log you on. Error:
The specified domain either does not exist or could not be contacted.
Please contact your system administrator.[/b]
Ik heb tijdens de installatie geen accounts aangemaakt en mij ook niet laten opnemen in een domein...
EDIT: eerst heb ik een installatie gestart van een CD waar geen productcode bij zat, dus daar kon ik niets mee. Daarna heb ik met een 2e installatie - cd de eerste installatie gerepareerd en dan verder ge?nstalleerd.
EDIT: in de map documents and settings staat enkel de map 'all users'. Ik heb ook geprobeerd om aan te melden in veilige modus.
Kan iemand mij helpen?
20 december 2007 20:02
-
lordievader
Herinstal met gelijk de 2de cd zou kunnen helpen.
20 december 2007 20:05
-
lorre851
Dat is gebeurd, en nu werkt de x64 bits versie wel, maar nu is mijn x86 versie nergens meer in de bootloader te bekennen??!!
(hij staat wel nog op mijn primaire partitie, maar hij wordt niet weergegeven in het opstartmenu...)
20 december 2007 21:55
-
keitaro
Je boot.ini ff herschrijven, of fix mbr ff draaien in dos (pc wel starten in dos dan).
20 december 2007 22:00
-
lorre851
Fixmbr werkte. Ik kan nu weer in x64 en x86.
21 december 2007 08:12