Tot mijn verbazing zijn de verwisselbare medium van de usb niet zichbaar in 'deze computer'. Als ik iets in de usb poort doe wordt hij wel zichtbaar, als je hem er dan weer uithaalt niet. Weten jullie een oplossing hoe je de verwisselbare medium de hele tijd ziet. Ik heb al op Google gekeken maar ik kan niet vinden wat mij helpt..
Wesleysneijder..
Edit - typfoutje hersteld.
21 december 2007 12:23
Account verwijderd
Ik denk dat dit niet mogelijk is, waarom wil je ook in vredesnaam iets in deze computer hebben staat wat niet in je computer zit op dat moment..??
21 december 2007 12:27
lasth0pe
natuurlijk kan je niks op google vinden, het is namelijk ook niet mogelijk... maar waarom zou je dat willen dan heb je een probleem ofzo? want dan kan je dat beter posten dan word je gelijk geholpen ;)
21 december 2007 12:32
nickk
[quote=97718]
Maar op mijn andere pc (win xp home) kan het wel
21 december 2007 12:34
zone
Als je een verwisselbaar medium ALTIJD wilt zien in deze computer ? is het de bedoeling dat je het ook niet uit de computer haalt.
een verwisselbaar medium is ook niet voor niks een geheugen capaciteit die je overal kan meenemen.
en die je uit je usb poort kan halen en er weer in kan steken en dus NIET te zien is als je ze er uit haalt.
anders zou het geen verwisselbaar medium noemen.
volgens mij kan je dat op geen enkele pc (of je xp home heeft een probleempje...)
21 december 2007 12:35
bj farmore
Ik denk eerder dat het een fout is van windows bij jouw. Bij mij bleef ook een keer de dvd-speler een cd aanhouden die er niet inzat, ook als ik een andere cd er in stopte bleef het zo.
Maar wat jouw pc doet, dat de usb stich alleen zichtbaar is bij het aansluiten, hoort zo. Waarom zou je ook anders? je kunt er toch niks mee als die aangesloten is.
21 december 2007 12:37
nickk
@ Bj farmore - dan zou het wel een fout zijn..^o)
21 december 2007 12:38
Account verwijderd
Dan lijkt het me dat er iets drastisch mis is met je andere pc ;)
21 december 2007 13:08
lbjornl
Als je hem er elke keer correct uithaald zou hij hem zeker niet blijven herekenen ook al steekt hij er niet in :s.
21 december 2007 13:13
zone
[offtopic]sinds wanneer schrijft verbazing met een s [/offtopic]
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] en sinds wanneer ben jij daarvoor om dat te zeggen. Ik zie in jouw vorige post(s) nou ook niet bepaald compleet foutloze zinnen, en dan heb ik het ook over missende hoofdletters aan het begin van zinnen bijvoorbeeld. Let eerst maar op je eigen teksten, als die altijd perfect zijn dan spreken we nog wel eens, maar hiervoor hoefde je toch geen aparte post voor te maken lijkt mij zo? [/color][/size]
21 december 2007 14:09
easyboarder
kun je niet een soort netwerkstation maken in deze computer en die vervolgens linken aan je USB stick? Het blijft waar dat het nutteloos is aangezien het alleen maar plaats inneemt als je USB stick er uit is..
21 december 2007 14:45
xp 2
Heeft die andere PC mss een cardreader?
23 december 2007 10:55
knarf
Of is er een printer met een usb poort voor camera's op aangesloten ?