Ja bij salland;) www.mijnsalland.nl Die zit in raalte!
22 december 2007 12:50
roy92
Als je een muis van Razer neemt zit je altijd goed. Ik ben in het bezit van een Diamondback Limited Edition; en bevalt opperbest. Houd er alleen wel rekening mee dat je soms die dingen aan de onderkant moet vervangen.(die schuifmatjes zegmaar). Kosten niet zo heel veel, heb altijd een voorraadje klaar liggen voor als ik ze moet vervangen.
Maar anyway, koop er een van Razer en je zit altijd goed.
22 december 2007 12:55
koenh
[quote=97799]
haha ga ik hem ook bestellen/ ophalen :p want daar is die het goedkoopst:P
EDIT: ik heb de Revolution mx van logitech gehaald, omdat de razer niet meer gemaakt word.
Ik heb het hele dorp afgelopen naar die muis maar die is er niet meer.
22 december 2007 15:52
gerbenkwakkel
Haha dan heb je niet goed afgelopen!;)
In raalte zitten 2 topzaken, waar ik altijd heen ga zo rond de 2 maand voor nieuwe hardware!;)
Azerty en Salland en daar hebben ze hem allebij!;)
22 december 2007 16:32
lasth0pe
ik vind het probleem met die mx dat hij met usb is en als je ook een laptop hebt kan ik me voorstellen dat je hem dan voorin je pc doet ipv achterin, kan alleen wel de zender in de weg zitte als je aan het game bent(zo heb ik dr een keertje 1 gemold dus dacht zeg het ff:P) heb nu zelf een draadloze van trust kweet ff niet zo precies de naam hijs ook wel fijn,draadloos maar wel oplaadbaar ipv baterijen en da adapter is tevens de zender/ontvanger wel handig voor gamen ;)
22 december 2007 17:07
koenh
hier zit een adapter bij :P zon statief waar je hem opzet en dan laad hij ook op:P
en @ gerbenkwakmeester :P ik ben bij alle 2 geweest maar geen van 1 had hem(bij azerty stinkt het enorm naar rook blehh :P )
22 december 2007 17:55
psyheart
Logitech G5 Ruled:P
Razor heeft btw ook wel goede muizen maar ik ben een trouwe Logitech fan