Koel van:
XXXX (Ik weet ook niet wat die X'jes moeten voorstellen?!)
Geheugen:
(2 keer) Adata geheugen 1GB DDII 800Mhz - - - Dus 2 keer 1 GB is 2GB!!!
Vormgeving:
X-GEAR Verso XV600K ATX Case, 450W P4 2xSATA 20+4 PIN PSU, air duct, blac (De rest is wazig dus kan ik niet lezen....)
Mem-Reader:
5.25'' Enclosure USB2 w/cable
Harddisk:
Maxtor HDD 250GB SATA II
Windows:
Microsoft Windows Vista Home Premium
CD/DVD-ROM:
NEC DVD RW AD-7173 18X Bulk zwart met label flash.
Videokaart:
Die weet ik niet, maar die man zei dat ik gewoon een normale videokaart krijg.
Genoeg info? (Ik heb niet meer)
Zal deze computer snel zijn?
Zal deze computer goed functioneren?
Zal deze computer veel aan kunnen?
Zal deze computer aero glass kunnen draaien?
Ik ga mijn computer gebruiken om te internetten, downloaden en om heel af en toe simcity 4 ofzo spelen. Zal die dat wel aan kunnen, ja toch?!
MVG,
Luke
22 december 2007 14:42
Account verwijderd
Ja je moet toch echt weten welke videokaart erin zit, dat is heel belangrijk voor aero en voor simcity! Meestal, uit mijn ervaring, als het niet bij de reclame staat. Is het een baggere onboard videokaart :O En dan is het nog maar afwachten of ie aero kan trekken, laat staan simcity. Dus dit zal ik je heel goed navragen ;) Want een "normale" videokaart kan iets heel anders in zijn ogen zijn als wat jij voor ogen hebt ;)
XXX betekenen waarschijnlijk dat er de standaard koeler van intel bij zit, dit is meer als voldoende als je je pc gewoon gebruikt en niet gaan OC'en ;)
Hij zal redelijk snel zijn ja, igg goed genoeg voor vista ;) Want snelheid is nou eenmaal ook een mening, vind ik ;)
Of hij veel aankan? Dan kom je weer bij die videokaart. Maar voor derest zullen wel de meeste programma's zoals photoshop ect. erop werken ;)
22 december 2007 15:13
luke-11
[quote=97815]
Die meneer zei een normale videokaart, dus ik krijg een middelmatige videokaart.
Dus ik krijg niet de beste/slechtste ik krijg die van middenin- dus een normale ;)
22 december 2007 15:22
sjz
Kan die meneer niet met een merk + model afkomen? Anders kunnen wij niet zeggen of hij Aero kan draaien, of Simcity. Nogmaals, in zijn ogen kan een middelmatige videokaart een baggere onboard-kaartje zijn h?. ;)
22 december 2007 15:30
Account verwijderd
Ik zou zeggen, meneertje hier, meneertje daar. Wat meneertje zegt kan vanalles zijn ;) Wil je het echt weten, en geen verassingen tegen komen. Dan moet je naar het merk en het product vragen wat erin zit ;)
Ik zou bijvoorbeeld als er mensen komen in de winkel voor een pc voor school, zeggen dat een minimale baggere onboardkaart al normaal is. Maar als iemand komt voor puur game, dan zeg ik meteen dat dat helemaal onderaan zit. Dus het kan wel degelijk een onboard zijn wat ie je probeert aan te smeren ;)
22 december 2007 15:36
roy92
Ik wil niet lullig zijn, maar je hebt een AM2 socket moederbord en een C2D processor?? Gaat niet passen!
22 december 2007 16:40
louwrens
ik dacht dat, dat merk Biostar heette ipv Biostart:P
dat geheugen lijkt me wel logisch zzz
met standaard videokaart ga ik van een onboard uit, dat is standaard:P
@Soemie: niet zeuren dat een onboard graka Aero niet aankan.
ik kheb met een 6100 onboard(128MB ingesteld) gewoon Aero,zelfs op de laptop die maar 64MB heeft (7150M)
22 december 2007 21:05
michael_11
[quote=97836]
idd, AM2 is namelijk voor AMD processors, en een Intel C2D heeft een 775 socket.
22 december 2007 21:16
sjz
Ik hoop dat het een typfout is, anders heeft die meneer kennelijk weinig verstand van pc's, en zal ik al helemaal geen hoop koesteren dat het met die grafische kaart wel goed gaat komen. :P
22 december 2007 21:34
gerbenkwakkel
Ik hoop voor je dat hij snel je mobo of snel je cpu veranderd want anders gata dit niet goed komen.
Maar voor de rest een leuk huis tuin en keuken dingetje, en ja voor simcity zou ik ook even achter je graka aan gaan want ik neem aan dat je die game toch wel op very high wil spelen toch?
22 december 2007 23:06
lordievader
Zo te zien is het ook geen geweldig mobo: http://www.biostar.com.tw/app/en-us/mb/content.php?S_ID=141
AGP, dus als je ooit wil upgraden naar een echt goede video-kaart zou ik die meneer vragen om een PCI-Express mobo. Volgens mij maakt alleen ati nog DX10 kaarten voor AGP, maar dat weet ik niet zeker.
Zie net de video-kaart staan het is een: VIA S3 UniChrome, On Board Graphic Max. Memory Share Up to 64MB
22 december 2007 23:11
gerbenkwakkel
Jup.., niet echt een PC voor Vista dan zou ik zeggen:S
Als ik jou was, zou ik tegen die meneer zeggen dat je het wel ff ergens anders haalt;)..heb hier namelijk nou niet echt een goed gevoel bij! Lijkt onderhand beetje op oplichterij ofzo
22 december 2007 23:24
lordievader
Ik zou zeggen stel er zelf een samen op bijv. Alternate of ergens anders, ook een goede tip laat je goed informeren!
22 december 2007 23:28
gerbenkwakkel
Of laat ons wat samenstellen , weet je zeker dat je waar voor je geld hebt!;)