-
Account verwijderd
Hallo TW'ers,
Jullie weten misschien wel wat voor een klote werk het is. Heb je een mooie clean install van windows xp gedaan (of van vista natuurlijk). Zijn al je mapopties weer verloren op je harde schijf met data, dus hoe de mappen moeten worden weergeven (tegels, miniatuurweergave ect.) en allerlei van deze dingen. Die moet je dan allemaal weer handmatig terugzetten..
Nu ben ik aan het uitzoeken of dit ook via een soort backup is te bewaren om laten weer te herstellen. Want het is echt heel veel werk hier met al mn data.. :O
Via google heb ik niets gevonden, althans niet hoe ik het heb geformuleerd. Dingen als "backup opties mappen" hadden niet het gewenste resultaat. En ik heb geen idee hoe ik het anders moet formuleren om wel iets te vinden.
Wellicht hebben jullie een antwoord voor mij..?? (A)
22 december 2007 19:26
-
psyheart
Windows heeft zo'n funcite, bestanden en instellingen overzetten..
22 december 2007 19:49
-
Account verwijderd
Ja dat weet ik, maar hier krijg je niet het gewenste resultaat mee. En al die andere shit die hij dan wilt backuppen wil ik helemaal niet backuppen!!
23 december 2007 10:06
-
keitaro
Het zijn allemaal register wijzgigingen, daar onthoud hij doe en wat. Hoe en waar precies weet ik niet maar probeer is in richting van het register te achterhalen waar hij die data bewaart. dan zou je dat eventueel later terug kunnen 'backuppen'.
23 december 2007 12:19