Het is zeker weten, je videokaart BIOS stuk!;) ik heb dit ook vaak zat gehad met overclocken, dan clock je automatisch ook de AGP/PCI/PCIe bussen mee en dan soms word die graka ook brak omdat er teveel mhzbus komt op te staan en dan valt je systeem uit, en dan doet die dat ook..;)
Wat ik dan altijd doe is, even een echte werkende graka in doen, (wel eerst BIOS reset doen) en dan weer die oude graka erin, en anders even met PCI kaartje erbij en dan een goeie BIOS flashen;) wel erg kut als je nel bezig bent met benchen met dice maarja hij overclokct niet dus:P
Dat was even mijn verhaal met dit bekende probleem!;)
PS: Probeer ook even de contactjes aan de onderkant van je kaart schoon te maken!;)
25 december 2007 22:26
koenh
uhh ik heb dit gedaan :P beetje dom maarja :P
Mobo eruit gesloopt andere erin gezet en de zooi (dvd enzo ) er weer ingezet :p
Nu xp opnieuw instaleren :P en done :P (moet ik nu het oude mobo weggooien of kan ik die bewaren?? )
25 december 2007 22:34
gerbenkwakkel
Geef maar aan mij:P wat voorn mobo is het? als het maar LGA775 is:P en niet die oude P4,3,2,1 troep:P
25 december 2007 22:37
koenh
Uhh ik heb nog een probleem want als ik hem opstart geeft hij in het begin scherm primary master hardisk failed.. hoe moet ik dat oplossen?
25 december 2007 22:52
gerbenkwakkel
Je jumper van je HDD op master zetten ipv van slave;) of je HDD is stuk!;)
25 december 2007 22:54
koenh
ik heb ze allemaal geprobeerd en ik had 2 hardeschijven en beide geven dat en 10 minuten eerder deden ze het alle 2 nog :S
25 december 2007 22:54
lordievader
Probeer hem eens op cable select te zetten of general ofzo, en ga dan wat rommelen met de settings van de HDD in je BIOS succes!
25 december 2007 23:31
jaspervh
Ik weet nog niet of je videokaart kapot is hoor. want ik heb een keer gehad dat het ram-geheugen van mijn oude pc kapot was, en toen kreeg ik ook zo'n piep en ik kreeg ook geen beeld. toen ik nieuw ram-geheugen had gekocht, deed ie het weer.
25 december 2007 23:40
koenh
@ jasper das nie meer zinnig de PIEP is ALLANG opgelost
Als je het topic door had gelezen had je dat Geweten !