Ik heb voor kerst een logitech g15 (v1) gekregen, maar nu wou ik met lcd studio gaan experimenteren, dus ik lcd studio gedownload ([url]http://www.lcdstudio.com/[/url]) Start ik lcd studio op moet ik een lecencie bestand hebben dat je op een bepaalde pagina kan aanvragen. Maar als ik dat probeer dan krijg ik een melding dat het niet naar m'n e-mail adres kon worden verstuurd en als ik voor de alternatieve manier van registreren kies komt er allen maar "whoops" te staan.
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Michel
26 december 2007 10:06
mitashi
Heb je Microsoft Dot net Framework2 gedownload?
26 december 2007 10:09
syntax terror
ja, mijn pc is in orde. De request op hun website werkt gewoon niet.
26 december 2007 10:18
mitashi
www.download.com
of ergens anders zoeken op google misschien?
26 december 2007 10:20
syntax terror
Ik heb het nog eens geprobeert, maar t werkt nog steeds nie
[quote=98405]
Dat 3.5 er al is wilt niet zeggen dat je 2.0 niet meer nodig hebt Louwrens.
Het zijn allemaal Windows Addons... Individueel van elkaar. Net als Microsoft SharePoint Services... Heeft .NET Framework 2.0 en 3.0 nodig. Ik had 3.5 geinstalleerd. Moest alsnog 2.0 en 3.5 er op staan...
Lomp van MS, maar het is dus niet van, 3.5 er op en je bent klaar voor alles... Had anders gemogen naar mijn mening... maarja...
26 december 2007 13:37
leviathan
Ziet er naar uit dat dit een probleem is op de site zelf en los staat van de applicatie (en dus .NET framework) zelf.
26 december 2007 19:23
louwrens
heb je een @live account?
probeer eens met je @hotmail.com account
26 december 2007 19:26
leviathan
Het ziet er naar uit dat ze gestopt zijn met het verstrekken van B?talicenties en zul je lcdstudio dus niet kunnen gebruiken totdat de volledige versie uit komt.
EDIT: na ff zoeken heb ik een licentiebestand van iemand anders gevonden die deze aan heeft geboden aan mensen met hetzelfde probleem. Nu werkt het wel. Ik neem het je niet kwalijk als je dit zelf niet had kunnen vinden met zoeken, het was immers wat lastiger als normaal en ook nog eens in het Duits. Maar ik wil aan alle forumleden hier laten zien dat het dus daadwerkelijk mogelijk is om lastige dingen te vinden via zoekmachines in plaats van het hier direct maar te vragen. De resultaten van een vorige zoekopdracht gebruiken als nieuwe zoekopdracht heeft vaak wel nut iig. ;)
Oh ja, en de reden waarom ik zeker weet dat het nu wel werkt is omdat ik het zelf ook maar ff gedowned heb
EDIT2: De volgende dag verloopt de license alsnog en zul je de hele meuk moeten reinstallen om het weer aan de praat te krijgen. Het ziet er naar uit dat de LcdStudio (voorlopig) is stilgelegd en je het dus zonder zal moeten doen.
26 december 2007 19:30
syntax terror
Het werkt nu gwn bij mij met dat bestandje maar ik vind lcd studio toch redelijk tegenvallen. Toch iedereen bedankt voor jullie hulp.
Greetz,
Michel
27 december 2007 18:23
leviathan
Ik hoor graag van je of het morgen ook nog werkt
Zelf vind ik het ook tegenvallen, het is echt retetraag. Maar aangezien mijn C++ kennis niet echt groot genoeg is om daarmee LCP apps te schrijven, is het iig al iets om zelf applets mee te bouwen.
27 december 2007 20:12
syntax terror
als je alleen een system monitor nodig hebt kun je ook de lcd aansturing van everest ultimate gebruiken, voorkeuren> hardwarmonitoring>lcd (zet wel een vinkje bij "schakel logitech toetsenbord lcd ondersteuning in" ). Dan kun je allerlei everest op het schermpje toveren maar je kan r ook bmp'tjes bij zette.
27 december 2007 22:03
jaspervh
misschien staat je firewall uit?
dat het programma niet met de buitenwereld kan communiceren?
27 december 2007 22:54
leviathan
Misschien moet je de rest van het topic eerst eens lezen voordat je met mogelijke antwoorden komt, Jaspervh.
27 december 2007 23:11
syntax terror
he levi de lecencie werkt niet meer bij mij, bij jou??
28 december 2007 09:33
leviathan
[quote]EDIT2: De volgende dag verloopt de license alsnog en zul je de hele meuk moeten reinstallen om het weer aan de praat te krijgen. Het ziet er naar uit dat de LcdStudio (voorlopig) is stilgelegd en je het dus zonder zal moeten doen. [/quote]Ik hoor graag van je of het morgen ook nog werkt
28 december 2007 11:52
syntax terror
ja, dat had ik gelezen en omdat je het graag zou willen horen heb ik het gezegt :P