Het werkt nu gwn bij mij met dat bestandje maar ik vind lcd studio toch redelijk tegenvallen. Toch iedereen bedankt voor jullie hulp.
Greetz,
Michel
27 december 2007 18:23
leviathan
Ik hoor graag van je of het morgen ook nog werkt
Zelf vind ik het ook tegenvallen, het is echt retetraag. Maar aangezien mijn C++ kennis niet echt groot genoeg is om daarmee LCP apps te schrijven, is het iig al iets om zelf applets mee te bouwen.
27 december 2007 20:12
syntax terror
als je alleen een system monitor nodig hebt kun je ook de lcd aansturing van everest ultimate gebruiken, voorkeuren> hardwarmonitoring>lcd (zet wel een vinkje bij "schakel logitech toetsenbord lcd ondersteuning in" ). Dan kun je allerlei everest op het schermpje toveren maar je kan r ook bmp'tjes bij zette.
27 december 2007 22:03
jaspervh
misschien staat je firewall uit?
dat het programma niet met de buitenwereld kan communiceren?
27 december 2007 22:54
leviathan
Misschien moet je de rest van het topic eerst eens lezen voordat je met mogelijke antwoorden komt, Jaspervh.
27 december 2007 23:11
syntax terror
he levi de lecencie werkt niet meer bij mij, bij jou??
28 december 2007 09:33
leviathan
[quote]EDIT2: De volgende dag verloopt de license alsnog en zul je de hele meuk moeten reinstallen om het weer aan de praat te krijgen. Het ziet er naar uit dat de LcdStudio (voorlopig) is stilgelegd en je het dus zonder zal moeten doen. [/quote]Ik hoor graag van je of het morgen ook nog werkt
28 december 2007 11:52
syntax terror
ja, dat had ik gelezen en omdat je het graag zou willen horen heb ik het gezegt :P