Het degelijk SP 2 slipstreamen verslag met het programma 'nLite'
december 2007
-
sorrymeagainGeachte,
Weet het als nieuw via zoeken te reageren op het bewuste artikel met het topic van XP Home naar XP professional niet te vinden... waarvoor mijn excuus!
Toelichting:
Bij paragraaf stap 4: is een werkwijze onvoldoende beschreven, namelijk blader je naar de plaats waar servicepack staat! klik op Windows - Servicepackfiles waarbij i386 zichtbaar wordt, deze geopend volgd een hele rits van bestanden waarbij ik niet wijs uit geraak betreft wat aan te klikken. Voor dat ik hier mijn betoog aflever heb ik al uren via allerlei andere site's gezocht naar een oplossing.
Naast i386 waarin SP 2 zich zou bevinden zie ik veel gebruiks aanwijzingen op de sites als inlichting, bv. sp2nl.exe en ja zoveel meer onder ander via Microsoft zelf. het artikel dat zeer goed is verwoord heeft volgens mij een mankementje (Belgisch - West Vlaams)... Eigenlijk was het leuk geweest als er een filmpje bestond van het thema met het programma n.Lite maar goed mogelijk weet iemand hier op dit dit klein mispuntje recht te zetten want ik ben klaar om het zootje aan te pakken.
PS: ik denk niet framework of iets in de aard te moeten downloaden daar het al is ingeburgerd in het systeem, ook dit zorgt voor verwarring als men aanraad het te downloaden om n.lite degelijk te laten werken.
Als ik hier geen antwoord op krijg dan aanvaard ik het volkomen temeer het als nieuweling op een verkeerde plaats word gepost waarbij ik deze actie als beschikt beschouw, want ik doe het enkel om te zien wat het zou kunnen worden.
Bedankt voor de aandacht... Luc
27 december 2007 00:45 -
louwrensdeze is wat makelijker http://www.techzine.nl/tutorials/280/Maak-je-eigen-Windows-installatie-met-nLite.html
je had dit beter kunnen uppen bij tutorials.27 december 2007 01:20 -
leviathanWelkom op TweakWindows, Sorrymeagain.
Dus als ik het goed begrijp is dit een reactie op dit artikel? Waarin je eventuele fouten aangeeft? Bedankt voor de tip, we zullen er naar kijken.
Voor de rest nog een prettig verblijf op TW toegewenst.27 december 2007 01:24