Waarom zou je het dan willen verwijderen, ik snap je punt niet en wat je wilt verwijderen
27 december 2007 19:43
lbjornl
Kijk nu eens naar de link die luckky gegeven hebt en vertaal dan naar nederlands via www.babelfish.com
27 december 2007 19:45
dave6
Nou wij hebben een Netwerk thuis met een Standaard netwerk Default maar onze leuke buurmeid heeft haar pc niet goed beveiligt waardoor wij via Default verbinding kunnen maken met haar computer en kunnen internetten via haar (met verbinding Default)
Dus wilde ik weten of je dit kunt tegengaan!
27 december 2007 19:46
knarf
Ik heb volgensmij iets dat werkt weet niet zeker,.
Rechtermuisknop op Draadloze Netwerkverbinding > Alle ... netwerken weergeven > Geavanceerde instellingen > Draadloze netwerken > Onderin weer op GEavanceerd > Alleen netwerken met toeganspoort
27 december 2007 19:54
dave6
Dit werkt niet want dan komt hij gewoon weer tevoorschijn samen met nog 1 netwerk van mijn andere buren maar die is beveiligt
Heeft mijn buurmeisje iets niet goed beveiligt???
27 december 2007 19:58
leviathan
Dus jouw verbinding heet default en die van de buren ook? Je zou 2 dingen kunnen doen, die van jou hernoemen of die van de buren niet meer laten weergeven. Je kunt dit vinden bij de eigenschappen van je netwerkkaart.
27 december 2007 20:00
dave6
Nee die van ons heet Wirlessvrk en die van de buren heet ook anders waarschijnlijk maar ik denk dat mijn buurmeid iets niet heeft beveiligt waardoor Default gebruikt wordt die wij kunnen gebruiken?
27 december 2007 20:01
leviathan
Er zijn zoveel mensen die hun netwerk niet beveiligen. Je zou haar hoogstens op de hoogte kunnen stellen van de eventuele gevaren, maar meer kun je er niet echt aan doen.
27 december 2007 20:04
dave6
Nog 1 vraagje je moet dan toch ook kunnen inloggen op die router ??
27 december 2007 20:05
blacksorcerer
ja, wss 192.168.1.1 en standaard ww en user is meestal admin.
Daar kun je de beveiligingen instellen.