-
dvf
hoe moet je een programma standaard maken in windows xp
27 december 2007 19:03
-
luccey
hoe bedoel je? :S geef even wat meer info! zo kunnen we er niks mee! :O
27 december 2007 19:04
-
sjz
Waarschijnlijk zal hij gewoon bedoelen van bijvoorbeeld liever Firefox i.p.v. Internet Explorer, of liever Thunderbird dan Outlook...
Configuratiescherm --> Standaardprogramma's.Via het Start Menu kom je ook direct terecht bij Standaard Programma's.
27 december 2007 19:06
-
dvf
ja ik zou graag windows mail live als standaard mail programma maken
ik zie geen standaardprogramma in configuratiescherm in windows xp
27 december 2007 19:07
-
vixsta
voor vista zeker?
bij XP zie ik geen standaard programma's staan.
27 december 2007 19:08
-
knarf
Voor in het Mene Start ,llik rechtermuisknop start en dan Eigenschappen en dan menu start en dan onder aanpassen.]
Als je bedoelt als standaard programma is het bij windows live mail, boven op extra klikken en dan op opties en dan kan je het beneden aanpassen.
27 december 2007 19:10
-
vixsta
oh zo ik dacht dat jullie allemaal iets heel anders bedoelden: dat als je op een liedje klikt hij bijv. in winnamp opent in plaats van in WMP want dat zou ik wel een willen weten eigelijk
27 december 2007 19:36
-
knarf
Rechtermuisknop op het bestand, openen met en dan programma kiezen. Kies het programma waarmee je dit soort bestanden wilt openen en vind dit type bestand altijd met dit programma openen aan
27 december 2007 19:38
-
dvf
ja ik heb het gevonden merci voor mijn de helpen en Vixsta
27 december 2007 19:54
-
leviathan
De TS zal toch veel duideiljker moeten zijn met wat deze bedoeld en voor welk OS het is. Ook staat dit topic in een verkeerde categorie geplaatst, maar het topic is zo vaag dat ik geen flauw idee heb waar het zel hoort te staan. :S
27 december 2007 19:56