-
sirmike
sinds kort heb ik een nieuw icoontje voor mij op me computer gekregen..
http://img136.imageshack.us/my.php?image=programcr8.jpg
het staat in me configuratiescherm en ook in me start lijst.
zodra ik dit programma start gaat hij zoeken naar updates voor programma's op me computer.
heeft iemand dit ook op zn comp en kan hij mij uitleggen of dit kwaad of goedaardig is?
03 januari 2008 02:10
-
simon8400
Deze software is niet kwaadaardig.
Is even uit m'n hoofd InstallShield Updates denk ik.
Niks om zorgen over te maken dus.
03 januari 2008 02:13
-
keitaro
Maar toch raar dat het ineens op het bureaublad staat. Ik heb het nog nooit eerder gezien iig... dat het dus ineens op het bureaublad staat.
03 januari 2008 08:40
-
Account verwijderd
Als het je niet stoord, en het is veilig (en volgens mij is dat het wel hoor, heb het volgens mij nog eens ergens gezien?).. dan is het toch goed? En als het je wel stoord:
Gewoon verwijderen? Als je pc ook prima werkte voordat dat erop stond kan je het gewoon wegmieteren, niet te bang zijn om iets kapot te maken. Iets van het bureaublad verwijderen zal er echt niet voor zorgen dat je windows crasht ;) Bewaar het gewoon nog effe in de prullenbak, voor de zekerheid en wacht dan af ;)
03 januari 2008 10:09
-
lorre851
Dat komt er op als je om het even welk programma van InstallShield hebt ge?nstalleerd. (intervideo winDVD, winDVR, Installshield pro, ...)
Net als windows update, maar voor installshield programma's. Gewoon laten staan.
03 januari 2008 11:23
-
louwrens
dat heb ik ook, nadat ik PowerDVD had geinstalleerd, dat progje controlleert op updates van InstalShield, met de bijbehorende software.
ik heb hem in me start menu en niet op bureaublad
03 januari 2008 13:17
-
sirmike
ik had dus ook windvd, maar met program updates krijg je iedere x popups en gaat hijz oeken naar updates voor die programmas, midden in processen..erg irritant dus.
verwijderen lukt niet.
ja hooguit het icoontje.
03 januari 2008 13:42