Deze Computer>eigenschappen>apparaatbeheer>Beeldschermardapters(geloof ik?) en dan installatie ongedaan maken. Opnieuw opstarten, software van Ati opnieuw downloaden. Installeren. En gefixed. Toch bedankt voor jullie reacties, het werkt nu allemaal een stuk beterBehalve.. dat schuingedrukte letters een beetje blokkerig zijn (Bijvoorbeeld georgia.. is schuin nogal blokkerig, voorheen niet.)
06 januari 2008 19:25
arjan_sa
hmm, je cleartype staat misschien uit?
[quote]Om ClearType onder Vista uit of aan te zetten, rechtsklikt u op het bureaublad en kiest u Aan persoonlijke voorkeur aanpassen. Vervolgens klikt u op Kleur en vormgeving van vensters en kiest u Eigenschappen van de klassieke vormgeving openen voor meer opties. Klik in het venster dat nu verschijnt op Effecten. In het venster dat nu geopend wordt kunt u ClearType aan of uitzetten door de optie Randen van letters vloeiend op het scherm weergeven uit te schakelen.[/quote]
06 januari 2008 19:27
kyentei
Ik gebruik XP, sorry, hardware profiel vergeten.
06 januari 2008 20:00
arjan_sa
oow, dan is het makkelijker:P
Rechtsklik op bureaublad->eigenschappen
dan ergens bij bureaubladachtergrond (zo uit m'n hoofd)->Effecten->Cleartype, of Vloeiende randen om letters weergeven ofz..
06 januari 2008 20:02
kyentei
Jeejj, heel erg bedankt Arjan_saThankies!!
06 januari 2008 20:03
arjan_sa
asjeblieft
That's what a forum is for right:)?
06 januari 2008 20:05
kyentei
yeap, maar ik had het ook kunnen googlen =p Ook al is dit veel sneller en weet ik het nu voor de rest van m'n leven
Wat voor de 1 iets heel normaals is, is voor de ander zo moeilijk als de ziekte. Ik had het dus nooit daar gezocht, eerder in Configuratiescherm ofzo :P En dan niet bij de eigenschappen van het beeldscherm zelf >.< Of het thema.. Maar goed, voordat we t? ver off topic gaan. Nogmaals heel erg bedankt!