ik had een vraagje voor mijn Priv? - mappen.
ik wil graag deze mappen beveiligen, weet iemand misschien hoe dat moet of werkt ?.
Groetjes,
Memmo094
05 januari 2008 18:21
kevinvn
Er is een programma'tje voor genaamd Folder Lock.
Het is gratis te downloaden.
natuurlijk is er ook nog een optie om de map te verbergen, zodat je de map alleen maar kunt zien met alle mappen weergeven bij map opties.
05 januari 2008 18:24
sjz
Gebruik volgende keer Google.
[google=lock folders]
05 januari 2008 18:24
simon8400
Folder Lock gratis te downloaden? 30 Euro.
My Lockbox daaraantegen wel, hier te de downloaden ;)
05 januari 2008 19:48
knarf
Je kan het illegaal downloaden, maar daar mogen we verder niet op ingaan. PM me maar voor vragen !
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] ?ls het al een betaald programma zou zijn, dan is het niet de bedoeling dat je gaat verwijzen naar het helpen van het leveren/linken naar warez via PM. Wat je verder in PM doet en zegt moet je zelf weten, daar zijn wij niet verantwoordelijk voor, maar dat betekent dus niet dat je op het forum mag oproepen tot het leveren van dat soort info over PM. In de nieuwe TW versie zal dit duidelijk verwoord worden in de policy. [/color][/size]
05 januari 2008 20:01
arjan_sa
Folder Lock is toch gewoon gratis:S?
en NIET illegaal:S
"Download Dutch version" misschien? :P Je krijgt geen updates binnen (je zal waarschijnlijk zelf maar op updates moeten controleren) maar het lijkt me niet dat het een b?ta of een test-versie is. Volledig gebruik, alleen zal je je updates zelf moeten gaan afhalen en zal je waarschijnlijk ook geen ondersteuning krijgen van de developers (grr, let de spelling Simon).
06 januari 2008 13:28
simon8400
[quote]"Download Dutch version" misschien?[/quote]
[offtopic]Zeg moat, where is the homie love? xD;)[/offtopic]
Die versie is een demo versie, als je me nu nog niet geloofd, wil ik er gerust screenies van maken :P
Comprende? (a)
[offtopic]Sjz schreef developers vroeger altijd met een dubbele pp btw! :o xD[/offtopic]
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Laten we het ontopic houden a.u.b.![/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]