Vistamizer
januari 2008
-
kyenteiHallo allen,
Ik ga fijn door met vragen, lekker irritant h?? xD
Nee sorry, zo bedoel ik het niet. Maar ik stuit weer op een probleem..
Eergisteren heb ik Vistamizer Ge?nstalleerd. En gisteren weer ge-de?nstalleerd. Anyways, de icoontjes op m'n bureaublad staan nu (uitgeleind op raster) veel verder uit elkaar (als ik ze horizontaal neerzet, verticaal is er geen verschil)
Hoe, in vredes naam, krijg ik dit terug naar de normale afstand?
*Gelieve niet te antwoorden met "Systeemherstel?" of "Formatje?", dat kan ik zelf ook wel bedenken, zoek juist een alternatief*06 januari 2008 20:44 -
blacksorcererIk geloof dat je bij Vistamizer in het progje kunt kiezen heoever dat uit elkaar moet staan. Zou het niet mss lukken als je het opnieuw installeerd en dan op de juiste afstand zet met dat progje, en daarna de?nstalleren?06 januari 2008 21:02
-
kyenteiNee, helaas was er in het progje niks te vinden. Voor zover ik weet dan, de externe programma's deden daar ook niks aan. En het programma zelf veranderde alleen de .dll's in de folders en dat soort dingen.06 januari 2008 21:17
-
unltdMet ??Styler ? kun je je instellingen weer terug veranderen en daarna de prog weer uninstallen, zo gebeurd (Y):D06 januari 2008 21:36
-
simon8400Of met TuneUp. Styler maakt fouten ;)
Of via Windows :P Bij geavanceerde instellingen ;)06 januari 2008 21:49 -
kyenteiGeavanceerde instellingen> leg uit aub?:)
Edit: opgelost. Bedankt allemaal06 januari 2008 21:55