bestanden die er niet zijn
januari 2008
-
sirmikeBeste mensen.
ik had vandaag de nieuwste versie van limewire gedownload. en die heeft een map geopend in mijn c:\\windows\fonts....
hier staan hondertallen bestanden in van limewire die ik nooit gedownload heb.
ik heb een screenshot gemaakt van wat mijn spyware programma allemaal zag
http://img522.imageshack.us/my.php?image=spyeraserkd6.jpg
http://img262.imageshack.us/my.php?image=spyeraser2rl1.jpg
het rare is de bestanden eindigen allemaal op .zip.
ik heb limewire er al weer afgegooid, maar mn virus en spyware scan scannen echt hondertal .zip files in mijn c:\\windows\fonts.
als ik nu in het fonts mapje kijkt zie ik alleen files staan die er normaal in horen lettertypen files namelijk.
en dan heb ik mijn mapopties ingesteld op "verborgen bestanden weergeven"
dus met het blote oog als ik in mn windows verkenner kijkt zie ik deze honderdtal .zip files niet.
maar mn scanners scannen het wel.
vraag is, hoe krijg ik deze .zip files van me comp! haah! want hoe kan ik ze spotten09 januari 2008 19:14 -
rubenusIk heb dat dus ook gehad met limewire, alleen dan in C:/Uploads. daar stonden dus honderden bestanden in, die ook in limewire werden weergegeven als gedownload. Even scannen op spyware/adware/virussen moet genoeg zijn, met behulp van bijvoorbeeld SpyBot, AdAware, AVG etc etc.09 januari 2008 20:03
-
lorre851Moeilijke virus. Ik had die ook. Deze zet je HDD echt vol en zet je pc in een bodnet.
Je vind al die bestanden in de map C:\windows\fonts\' (dat aanhalingsteken is geen typfout, maar dat staat er echt.)
Verwijder rechtstreeks alle zip's en ze komen nooit meer terug.09 januari 2008 20:50 -
simon8400Check je processen eens en Google de verdachte processen, zo ook automatisch oplossingen ;)09 januari 2008 22:05
-
sirmikevolgens mij snappen de mensen me vraag niet.,
ik zeg duidelijk dat de bestanden niet te vinden zijn in de aangegeven mappen.
ik heb al een virus scanner er over gegooid en er zijn geen virussen gevonden.
09 januari 2008 22:33 -
blacksorcererIk weet verder niets van je probleem of oplossing af (ik weet alleen dat limewire nogal berucht is en de manier van downloaden ermee niet bepaald zuiver), maar heb je al een in Explorer ingevuld wat Lorre851 zegt: C:\windows\fonts\'\
Dus met dat aanhalingsteken als map erbij. Dan zou je in de map ' moeten komen waar die bestanden dan staan (als Lorre gelijk heeft).09 januari 2008 23:13 -
Account verwijderdHij moet er toch echt zijn ;) Anders gaf je spywarescanner hem niet aan ;) Gewoon ernaartoe gaan hoe Blacksorcerer en Lorre al aangeven en het verwijderen.. Dan ben je er vanaf..10 januari 2008 08:10
-
sirmikewow idd..
ik heb die kunnen openen en limewire heeft er even bijna 23000 bestanden in gegooid , tenzame genoeg voor 2.39GB aan ruimte.
pfff
even deleten dus.
hopen dat het lukt.10 januari 2008 14:55