-
sirmike
Beste mensen als ik via start-uitvoeren msconfig wil intikken, krijg ik de melding dat hij niet op me computer staat...
kortom hij is verdwenen:(
kan ik dit proces ergens downloaden voor windows xp pro?
dank u wel
13 januari 2008 15:57
-
blacksorcerer
[google=download+msconfig.exe]
??? eerst even zelf zoeken.
Maar misschien kan je beter eerst kijken of het daar wel aan ligt?
Probeer eens of je in Veilige modus (als administrator inloggen) of het daar ook zo is bijvoorbeeld.
Of eens je Windows map doorzoeken op msconfig, vink ook aan dattie op verborgen en systeembestanden moet zoeken (en zet dat ook in je mapopties even aan).
13 januari 2008 16:12
-
sirmike
heb gedaan wat je zei, maar hij is niet op de comp aanwezig, ik denk dat ik hem bij het cleanen verwijderd heb:(
13 januari 2008 16:28
-
blacksorcerer
dan dus even de Googlelink volgen en een msconfig downloaden, ik zie er genoeg directe downloadlinks, dus dat zal wel lukken. Ik weet alleen nietf er verschillen zijn tussede msconfig's, maar aangezien het losse executable is zou het geen kwaad kunne het te proberen. Scan wel altijd dergelijke bestanden even met een virusscanner
13 januari 2008 16:44
-
sirmike
er is wel degelijk en verschil in msconfigs, en ik zie geen download links voor windows xp pro.
alleen voor windows 2000 en dat is de laatste versie.
14 januari 2008 00:06
-
sjz
Sirmike, kan je nu niet even de tijd nemen om eventjes te zoeken op Google? Breid je zoekterm wat uit h? zeg.
[google=winXP msconfig download]
Dan kom je al snel op
deze site uit.
Download dit.
Let wel: dit is geheel op eigen risico.
14 januari 2008 00:11
-
easyboarder
Je hebt echt niet goed gelezen Sirmike..
Er staat duidelijk:
Download msconfig here: msconfig for Windows 2000 - (Windows XP version)
Het is dus de XP versie! baad het niet, schaadt het niet! Gewoon proberen dusZoveel verschil zit er ook weer niet tussen home en Professional editie van XP. Niet in msconfig in elk geval.
Dit had je eventueel logischerwijs al kunnen bedenken omdat XP gebouwd is om de stabiele kern van Win2000. Vandaar Dat ze de msconfig van XP gebruikt hebben om ook in 2000 te laten werken. En denk maar zo; Als die van XP in 2000 werkt, zal hij vast ook bij jouw XP werken.
14 januari 2008 07:33
-
sirmike
dank uw el voor de hulp.
14 januari 2008 14:23
-
sjz
[quote=100832]
Is onze hulp ook voldoende geweest? Met andere woorden, is je probleem opgelost?
EDIT: dan weten we ineens dat die msconfig-download 'betrouwbaar' is. ;)
14 januari 2008 15:21