sinds de net opent mijn windows verkenner niet meer via mijn documenten, maar opent het DEZE COMPUTER...
best irritant..
hoe kan ik dit corrigeren zodat het zoals het vroeger ging direct naar mijn documenten bladert;)?
[size=8][color=blue]Admin:[/color][color=black] Let een beetje op je spelling! er zitten nogal wat irritante foutjes in.[/color][/size][color=black][size=8] zie regels[/size][/color]
15 januari 2008 16:02
nickk
Ik heb het antwoord voor jouw Sirmike. Als je de eigenschappen van Verkenner klikt. Ga je naar Snelkoppeling en dan verander je Beginnen in.
Edit - Quote verwijderd.
15 januari 2008 16:21
sirmike
hmm? je antwoord is afgebroken
15 januari 2008 19:12
zone
Scan eens op virussen ?
16 januari 2008 19:30
bj farmore
[offtopic]Ik wil je wel helpen(waarschijnlijk weet ik het niet)... maar ik snap helemaal niets van je starttopic en ik denk dat het er wel meerdere zijn op deze site. Of ik moet er echt helemaal niks van af weten en me dag niet hebben... maar dat lijkt me niet...[/offtopic]
16 januari 2008 23:12
nickk
[quote=100965]
Half afgebroken je moet 'beginnen in' wijzigen in het pad van Mijn Documenten..
17 januari 2008 06:59
sirmike
ja oke nu staat er in het eigenschappen menu
bij beginnen in "%HOMEDRIVE%%HOMEPATH%"
dit moet dus veranderd worden, maar waarin verander ik dit zodat het automatisch in mijn documenten komt:)
17 januari 2008 18:20
sjz
C:\Documents and Settings\uw-gebruikersnaam\Documenten
Kan zijn dat het echte adres iets afwijkt, ik kan het zo uit mijn hoofd niet perfect meer herinneren.
mijn vraag is dus, hoe krijg ik het zo te werken dat iedere keer als ik verkenner opent direct het de mappen weergave krijg zonder iedere keer handmatig op mappen te hoeven drukken.
18 januari 2008 12:49
nickk
[quote]druk ik de tab MAPPEN in, dan komt hij zoals het hoort!
img213.imageshack.us/my.php?image=verkenner2df0.jpg [/quote]
Als ik op de link klik geeft hij aan. ''Pagina niet gevonden''. Kijk even na als de links kloppen..
Edit - Ik weet niet als het aan mij ligt maar bij link in zegt hij steets 'bezig met verbinding met website te maken' zo iets.. Dus kijk a.u.b de links even na..
18 januari 2008 13:17
bj farmore
Wil je dat alleen bij die map of wil je dat in je hele systeem hebben??
Als je dat bij je hele systeem wil hebben moet je die mappen even aanzetten en dan:
Extra > mapopties > weergave > op alle mappen toepassen.
Maar dit krijg je dan altijd ook, in elk venster dan ook. (behalve natuurlijk geen explore applicaties)
18 januari 2008 14:02
sirmike
bj farmore, ik denk niet dat dat een slimme optie is, ik denk dat die manier me hele verkenner naar de haaien gaat. haha.
ow en wesley wel raar. bj farmore heeft het wel kunnen bekijken.
18 januari 2008 18:18
sjz
Op zich geen ramp om even op die "mappen" knop te drukken, ofwel? :P Daar zie ik het probleem niet van in, alleen misschien wat luiheid?
Je kan bj's trucje toepassen, die werkt wel. Maar dan krijg je dat balkje automatisch altijd te zien als je bv. "Deze computer", "Mijn documenten" enzovoort opent. Natuurlijk kan je dit ook weer uitschakelen via "Mappen"-knopje.
En zo makkelijk gaat je explorer niet naar de haaien hoor. ;)