ik krijg steet 1 probleem als ik meerder programma open ?
januari 2008
-
xxmelvinxx15hoi ik het 1 vraagje ik heb 1 legtiem sofware van windows xp voor me com maar als ik meerdere programa's open bevooreeld limewire en deze computer krijg ik 1 fout melding van (iexplore.exe) en ik moet steet anuleeren druken of verzenden ik vind dat heel ieritand kan iemand me helpen dat te verkomen wand ik moet steet me pc op niewe opstarten in taakbeheerder en dat vind ik nie egt pretig dus u.. kan iemand me tips geven op of het op te lossen ?24 januari 2008 20:05
-
blacksorcerer[color=blue]Hoi Melvin, ik heb ook een probleem... ik kan (en wil) jouw topicstart niet begrijpen, dat komt vooral door de vele fouten en msn-achtige afkortingen. Let ookop dat je een goede titel maakt, graag ook zonder spelfouten e.d.
Welkom op TweakWindows.nl als je hier nieuw bent, maar lees eerst de regels en verbeter je topicstart, anders zal (vrijwel) niemand je helpen. Daarnaast worden dit soort slechte topics na deze gewoon gesloten, aangezien we dit forum graag netjes en begrijpelijk willen houden ;)[/color]24 januari 2008 20:13 -
xxmelvinxx15ja srry daar voor :| maar ik ben 15 pas snapie spel fouten zitter er wel in ?24 januari 2008 20:21
-
keitaro[quote=101547]
Misschien dat je toch je topicstart post kan aanpassen. Want snap er echt niks van.24 januari 2008 20:22 -
blacksorcerer[quote=101547]
Ik zeg niet dat je helemaal geen spelfouten mag hebben, maar zoals het nu is, is gewoon absurd...
En als je 15 jaar bent weet je allang hoe je fatsoenlijk spelling en grammatica in ABN kunt gebruiken, daarnaast heb je ook al geleerd wat interpuncties (leestekens!) zijn, en het is een kleine moeite je post even te controleren (ook op typfouten) voordat je op Opslaan klikt.24 januari 2008 20:28 -
sjzSimon is 11 jaar en bouwt zijn zinnen zo goed op dat mensen vaak denken dat hij ouder dan 16 is. Trouwens, 15 is al een redelijk hoge leeftijd om nog op zo'n manier te typen Melvin. Als je hulp van ons verwacht, doe en toon dan meer moeite door fatsoenlijk te typen.
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] bedankt voor de steun, want je hebt gelijk, maar laat het aub maar aan de mods/admins over, anders gaat het halve forum zich er dalijk mee bemoeien. Alleen omdat hij een nieuw lid is, blijft dit topic ?berhaupt nog open zodat hij het kan verbeteren.[/color][/size]24 januari 2008 20:31 -
lbjornlZal ff voor jullie vertalen:
hoi ik heb een vraagje ik heb 1 legtiem sofware van windows xp voor me computer, maar als ik meerdere programmas open bijvoorbeeld limewire en deze komputer krijg ik een fout-melding van (iexplore.exe) en moet ik steeds anuleren drukken of verzenden ik vind dat heel irritant(vervelend). Kan iemand me helpen dat te vermijden want ik moet steeds men pc opnieuw opstarten in taakbeheerder en dat vind ik niet egt prettig dus. Kan iemand me tips geven op of het op te lossen ?
[size=8][color=blue]Admin: [/color][color=black] en zo leert de TS het natuurlijk nooit zelf te doen? [/color][/size]24 januari 2008 20:37 -
sergioIk zal proberen om het progamma te verwijderen, daarna met CCleaner je register op te schonen....dan het progamma opnieuw te installeren en kijk of het probleem zich blijft voordoen;).24 januari 2008 21:02