-
nickk
Hallo TW'ers,
Nadat ik vandaag outlook had opgestart om mijn mail te controlen. Kon dat niet. Outlook zei '''Het bestand CRYPT32.dll is niet comtabel met Microsoft Office Outlook.' Nu was mijn vraag kan je dat bestanden ook downloaden, en zo ja in welke map je het moet zetten om Outlook weer aan de praat de krijgen..??
25 januari 2008 16:28
-
blacksorcerer
Welke Office versie (XP/2003/2007 etc.) en bedoel je Outlook of Outlook Express?
Heb je al op Google gezocht naar CRYPT32.dll, daar zie ik direct genoeg informatie en downloadlocaties erover, dus ik neem aan dat je zelf niet gezocht hebt?
Hier ook wat directe hits over hetzelfde probleem, lijkt me sterk dat daar geen oplossingen bijstaan, of iig aanduidingen waaraanhet kan liggen: [url]http://www.google.nl/search?hl=nl&q=%22the+file+Crypt32.dll+is+incompatible+with%22&meta=[/url]
25 januari 2008 16:42
-
nickk
De office versie stond in de titel Outlook 2007. Ik heb bij jouw link gekeken, het zijn allemaal beginpost maar ik kan de oplossing niet echt goed vinden..''sorry..
25 januari 2008 17:30
-
blacksorcerer
ok?, van die 2007 had ik niet goed gekeken :o
alleen van dat express of gewone outlook is gewoon een beetje standaardvraag omdat vaak mensen het hebben over Outlook, terwijl ze het over Outlook Express hebben
Als er in die hits geen oplossingen staan,heb je dan wel al gewoon gezocht op die dll, daar is namelijk wel veel meer over te vinden kwa info, en ik zie op de eerste google pagina ook al sitenamen waarvan je de dll kan downloaden (zoals dll-files.com). Dus het lijkt me verstandig door te nemen wat die dll inhoudt en doet, je huidige emails e.d. exporteren uit outlook (Bestand > Exporteren geloof ik), dan die dll downloaden en vervangen met de huidige.
Je zou ook eens de Office 2007 installer kunnen laten lopen en daar kiezen voor herstellen/repareren of iets dergelijks. Uiteindelijk kan je geloof ik ooknog in die installer all??n Outlook uit het pakket de?nstalleren, en vervolgens weer los installeren, zodat dat het de andere applicaties van het officepakket schaadt of instellingen verloren gaan.
25 januari 2008 18:55
-
knarf
Stop je MSOffice CD-rom in de lade en kies voor de optie "Repareren" om je huidige office-installatie te laten controleren en beschadigde bestanden te laten vervangen.
25 januari 2008 19:13
-
nickk
@Blacksorcerer, Welke moet ik vervangen die in de system32 of in de ServicesPackfiles of allebei, tevens zijn ze wel op mijn pc aanwezig..
25 januari 2008 19:29
-
knarf
Doe dab wat ik zei
25 januari 2008 19:31
-
nickk
[quote=101642] Dat ben ik momenteel aan het doen Knarf
EDIT - Ik heb Outlook verwijderd en ik wou hem opnieuw installeren en dan zegt hij dit.
"Fout 1402. De registersluitel UNKNOWN\.wll\PersistentHandler kan niet worden geopend. Controleer of u de juiste machtegingen hebt om toegand tot het register te krijgen of neem contact op met Microsoft Productondersteuning (PSS). Zie C:\Docum~1\Nick\Locals~1\Temp\Setup0000072c\PSS10R.CHM."
25 januari 2008 20:16
-
lbjornl
[quote=101661]
Als administrator instaleren.
25 januari 2008 20:29
-
nickk
[quote=101663]Ja, dat is ook nu wel gelukt. Verzenden en ontvangen doet het weer. h?h?. Alleen als ik Outlook opstart krijg ik het bovenste balkje en bij Word, Excel enc. de onderste, is daar ook wat aan te doen?? http://img507.imageshack.us/my.php?image=outlookmw8.jpg .
Probleem opgelost, ik had 'per ongelijk' een nieuw account aangemaakt en Outlook deed het weer!! (normaal), iedereen nogmaals bedankt!!
25 januari 2008 21:26