probleem met bootskin
januari 2008
-
jw94beste mensen ik heb een probleem met het programma bootskin zou er iemand zijn die dat programma ook gebruikt en mij zou kunnen helpen het probleem is als volgt ik had de turtorial gevolgd om zelf skins te maken en had alles goed gedaan de skin dee het todat ik er een laad balk aan toe voegden toen kreeg ik hem in allerlij gekke kleuren ik het de map verwijderd en hem opniew geplakt maar nu pakt hij niewe skins niet meer ik heb hem al opniew geinstaleerd maar hij doet het niet meer kan iemand mij helpen alvast bedankt jan willem
29 januari 2008 18:58 -
blacksorcerer[color=blue]Volgens mij weet jij niet wat leestekens/hoofdletters zijn? Als ik de rest van je topics bekijk gebruik je ook nergens leestekens/hoofdletter, moedigt niet bepaald aan voor anderen om dat te gaan lezen. Lees a.u.b de regels voordat je een bericht of topic plaatst.[/color]
@hieronder: nu kan je wel zeggen dat je het niet gewend bent... maar het is nu dus gewoon de bedoeling dat je het aanpast, en laat zien dat je zelf wel ?berhaupt een beetje moeite wil doen?
Ik wil je best helpen, maar ik ga niet eerst uitpuzzelen wat in die topicstart staat ;)29 januari 2008 19:01 -
jw94oke sorry hor.
maar dat ben ik gewoon niet gewend.
maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag.
29 januari 2008 19:02 -
davy16Umm kan je iets duidelijker zijn ?29 januari 2008 19:06
-
jw94nou mijn vraag is of jullie weten hoe je kan oplossen dat eerst het programma bootskin mijn map wel dedecteerden en nu opeens niet meer29 januari 2008 19:08
-
sergiobegrijp er geen kont van...29 januari 2008 19:11
-
jw94hebben julllie het programma bootskin wel eens gebruikt want dan is alles duidelijk lijkt mij
29 januari 2008 19:14 -
arjan_saJe gebruikt nog steeds geen lestekens of wel?
Man wat zijn sommige mensen traag of "ignorance"....
Hoe dan ook, je hebt toch wel goed gewist lijkt me? Heb je na deleten ook restart gedaan?29 januari 2008 19:20 -
blacksorcerer[color=blue]Je hebt blijkbaar geen zin om interpunctie en het gebruik van hoofdletters toe te passen, je topictitel is niet bepaald specifiek en je hebt niet reeds zelf gezocht naar een oplossing (of aangegeven waar je dan gezocht hebt), dus hier gaat een slotje op.[/color]29 januari 2008 19:39