Is goed... bedankt Xp2, jij ook Lbjornl. Die fan ga ik eruit halen, kijken wat voor efeect het heeft
ook ga ik honingdraden zoeken, volgens mij had mij pa dat ooit gebruikt.. nja ik zie wel..
Dankje
08 februari 2008 16:16
lbjornl
[quote=102754]
Even waarschuwen, zie wel dat de honingdraden groot genoeg zijn als je de fan eruit haalt. Als je hem er laat inzitten dan kan je wat kleinere gaten gebruiken. (weet niet hoe ik het mot verwoorden maar hier komt het :p: twee honingdraden die bovenelkaar staan en elkaar gedeeltelijk overlappen werkt nog beter.) Heb dit ergens gelezen en heb hetzelf ook maar mijn pc maakt niet echt zobveel geluid en bij mij staat ie ook niet 's nachts aan dus.
08 februari 2008 18:32
blingking
oh dus je kan wel meerde lagen honingdraden opelkaar zetten, Dus dat werkt nog beter:P
(en nee ik ga niet een superdikke laag maken, zo wanhopig ben ik ook niet xD)
08 februari 2008 18:39
lbjornl
Het is ook te zien in welke richting je ze plaatst maar als je 1 hebt is het ook voldoende hoor ;).
08 februari 2008 18:43
blacksorcerer
Honingdraden ^o)
Wat bedoel je daarmee lbjornl?
Als je de honinggraatstructuur van de kast, of een fangrill, bedoelt kan je die beter weglaten (ik heb dat uit mijn kast gedremeld) aangezien de lucht die ertegenaan blaast juist geluid gaat maken...
Als je dan pers? er een op wil omdat er kabels tegenaan hangen ofzo, neem er dan een die zo'n 3 'ringen' heeft van een soort ijzerdraad (rond van vorm, maakt dus minder geluid als er lucht tegenaan blaast).
08 februari 2008 18:45
lbjornl
Bij mij maakt het juist minder geluid :s. Bij mij is het aan de buitenkant van mijn kast hea.
08 februari 2008 19:00
luccey
Ik heb niet eens een casefan erin zitten en mijn temps zijn ok?!
En de maximale temps van je cpu zitten zo tegen de 55~60 graden celsius aan. ;)